عبدی: نباید به نتیجه دیدارهای اول و دوم مقدماتی توجه کرد

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، حسین عبدی پس از پیروزی 8 بر صفر تیم فوتبال جوانان ایران مقابل لائوس، در روز نخست بازی‌های مرحله مقدماتی گروه G جام ملت‌های زیر 20 سال آسیا گفت: بازی خوبی انجام دادیم. سازماندهی دفاعی خیلی خوب و شانس زیادی در اختیار داشتیم. تلاش کردیم بازی را منطقی پیش ببریم.

وی در مورد برد پُرگل شاگردانش مقابل میزبان گروه G بیان کرد: کاری به نتایج نداریم. تجربه بازی‌های این‌چنینی را در رده‌های زیر 16 و 17 سال در سال‌های گذشته داریم و می‌دانیم نباید به نتیجه دیدارهای اول و دوم توجهی کرد. حالا باید ریکاوری خیلی خوبی برای بازی با هند داشته باشیم؛ زیرا تمام دیدارها با کمترین فاصله در این مرحله برگزار می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال جوانان کشورمان درباره شرایط بازیکنان خود گفت: بین دو نیمه تصمیم گرفتیم به چند بازیکن استراحت دهیم تا سایر نفرات شانس بازی پیدا کنند و سپس ریکاوری خوبی برای بازیکنان خود داشته باشیم. باید همین شرایط را ادامه دهیم. الان دیگر باید به دیدار با هند فکر کنیم و روی این بازی متمرکز شویم. از میزبانی لائوس تشکر می‌کنم و برای آنها در ادامه مسیر آرزوی موفقیت دارم.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.