جنگ تحمیلی؛ یک حماسه مردمی/ تولید ۱۲۵ میلیون تن غذا در کشور

معاون مدیریت و توسعه منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی در گردهمایی فرماندهان مهندسی رزمی جنگ جهاد ضمن تاکید بر پشتوانه مردمی جنگ تحمیلی در مورد میزان تولید اظهار کرد که در کشور ما ۱۲۵ میلیون تن غذا تولید می‌شود که در این زمینه جهادگران ایفای نقش می‌کنند.

به گزارش خبرآنی، شاهپور علایی مقدم -  معاون مدیریت و توسعه منابع انسانی و رئیس امور ایثارگران وزارت جهاد کشاورزی - در سی و ششمین گردهمایی فرماندهان مهندسی رزمی جنگ جهاد که امروز در جهاد کشاورزی برگزار شد اظهار کرد: امروز بر اساس برنامه‌های هفته دفاع مقدس، تحت عنوان فرماندهان و حماسه آفرینان نام‌گذاری شده است و این وظیفه است که از سرمایه‌های ارزشمند قدردانی کنیم و تاریخ توصیفی و تدوینی که در فرمایشات مقام معظم رهبری بود را معنا کنیم.

وی افزود: امروز از مردمی‌سازی و مشارکت مردم خیلی صحبت می‌شود، اما جهاد با پشتوانه مردم بدون آمادگی و تکنولوژی خاص و... و. در دوران جنگ تحمیلی وارد میدان شدند.

معاون مدیریت و توسعه منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی افزود: جهاد و بسیج در کنار سپاه موجب تحول‌آفرینی شده‌اند و امیدواریم با روش تبیینی و توصیفی دفاع مقدس تحول آفرینی کنیم.

علایی مقدم ادامه داد: در کشور ما ۱۲۵ میلیون تن غذا تولید می‌شود که در این زمینه نیز جهادگران ایفای نقش می‌کنند و این در حالی است که در تمام دنیا غذا و امنیت غذایی اهمیت بالایی دارد، این میزان تولید صورت نمی‌گیرد.

انتهای پیام
 

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.