آل‌کثیر: ناراحتی؟ شما از کجا می‌دانید؟!

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری خبرآنی، عیسی آل‌کثیر پس از پیروزی پرسپولیس مقابل استقلال در دربی 104 اظهار داشت: خدا را شکر توانستیم ببریم و یک گام بلند برای بازی‌های بعد برداشتیم. ان‌شاءالله بتوانیم مثل سال قبل قهرمان شویم و دل هواداران را شاد کنیم.

وی در مورد پرتاب بطری به زمین از سوی هواداران دو تیم گفت: هوادار احساسی می‌شود و این اتفاق اولین بار نیست که می‌افتد.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا مصدوم است، توضیح داد: نه مصدوم نیستم و خوبم خدا را شکر.

آل‌کثیر درباره برگزاری دربی بیرون از تهران خاطر نشان کرد: معمولاً بازی در آزادی باشد شکل و شمایل بهتری دارد، هوادار بیشتری هم می‌آید. به هر حال در اراک برگزار شد و نتیجه هم خوب بود.

«در هفته‌های اخیر به شما بازی کمتر می‌رسد و چه نظری در این‌باره دارید؟»، وی در پاسخ به این پرسش تصریح کرد: به هر حال نظر مربی است که بیرون هستیم. ما هم بازیکن هستیم و موظیم کارمان را انجام دهیم. تصمیم‌گیرنده آخر سرمربی است.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به اعتراض برخی بازیکنان مانند سعید صادقی و یاسین سلمانی به دور بودن از ترکیب پرسپولیس گفت: شما از کجا می‌دانید که اعتراض کردند؟ من نشنیدم.

«اما حتی خود شما هم ناراحت بودید؟» آل‌کثیر در ادامه در پاسخ به طرح این موضوع از سوی خبرنگاران هم گفت: طبیعی است. همه فوتبالیست‌های دنیا ناراحت می‌شوند، اما درباره سؤال قبلی شما باید بگویم سعید صادقی ناراحت نشده بود و اتفاق خاصی نیفتاد.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم
برچسب ها :

ناراحتی دانید

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.