پیروانی: پرسپولیس در هر 2 نیمه بهتر از استقلال بود

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی، افشین پیروانی پس از برتری یک بر صفر پرسپولیس در دربی 104 پایتخت مقابل استقلال گفت: این برد را به هواداران و اعضای تیم تبریک می‌گویم و از میزبانی اراک تشکر می‌کنم. در هر دو نیمه بهتر بازی کردیم و این مسابقه یکی از دربی‌های خوب بود. باید چند ساعت شادی کنیم و آماده بازی لیگ نخبگان آسیا شویم.

وی در مورد اینکه گفته می‌شد پرسپولیس نمی‌تواند در اراک پیروز شود، گفت: بعد از دیدار با آلومینیوم گفتم که این حرف‌ها خرافات است. اگر فوتبال بازی کنید، می‌توانید نتیجه بگیرید. ما هم بازی کردیم و خدا را شکر نتیجه به سود ما شد. بازیکنان خوب زیادی در اختیار داریم و از مدیریت تشکر می‌کنم که تیم خوب و کاملی تدارک دیدند. هر کسی پیراهن پرسپولیس را بپوشد، باید سرش را جلوی توپ بگذارد.

مدیر تیم پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا اوستون ارونوف می‌تواند سرخپوشان را در دیدار روز دوشنبه با پاختاکور همراهی کند یا خیر، گفت: کادر فنی زحمات زیادی می‌کشد و از آنها تشکر می‌کنم. گاریدو درباره بازی کردن یا نکردن ارونوف تصمیم می‌گیرد، اما فکر می‌کنم این بازیکن برای مسابقه بعدی شرایط بهتری پیدا می‌کند.

پیروانی درباره نحوه برگزاری دربی تهران خاطرنشان کرد: به‌جز دو یا سه صحنه که سال‌هاست اتفاق می‌افتد و زیبا نبود، ورزشگاه شرایط خوبی داشت. تماشاگران فقط تیم خود را تشویق کردند. ورزشگاه آزادی جذابیت و ابهت ویژه‌ای دارد و مدت‌هاست نمی‌توانیم در این ورزشگاه بازی کنیم. خواهش می‌کنم مسئولان تلاش کنند تا بتوانیم در استادیوم خانگی خودمان بازی کنیم.

وی در مورد قضاوت بیژن حیدری داور دربی عنوان کرد: بازی سختی بود و به تیم داوری بابت قضاوت این مسابقه خسته نباشید می‌گویم.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.