سرمربی مراکش: فوتسال محبوب‌ترین ورزش در ایران است

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی و به نقل از سایت «البطوله» مراکش، هشام دکیک سرمربی تیم ملی فوتسال مراکش درباره دیدار با ایران اظهار داشت: بازی مقابل ایران خیلی دشوار است. تیم ملی ایران تاریخ بزرگی دارد و در جام‌های جهانی 2012 و 2016 با این تیم بازی کردیم. حریف بارها به نیمه نهایی صعود کرده است و برزیل را در سال 2016 حذف کرد.

«فوتسال در ایران بسیار پیشرفته است و محبوب‌ترین رشته ورزشی این کشور محسوب می‌شود.»، وی ضمن بیان این جمله تصریح کرد: ما آماده این مسابقه هستیم و با جدیت بالایی وارد زمین می‌شویم. تیم ما کامل نیست، اما ان‌شاءالله تمام تلاش خودمان را برای صعود به کار می‌گیریم. سبک ویژه و متفاوتی ارائه خواهیم کرد تا با چنین تیم‌هایی مقابله کنیم.

سرمربی تیم ملی مراکش با اشاره به بازیکنانی که نمی‌تواند از آنها مقابل ایران استفاده کند، گفت: با بازیکنان جوان کار کرده‌ایم و فلسفه خودمان را با آنها پیش بردیم. از دست دادن این بازیکنان و تطابق دادن نفرات دیگر با این سیستم کاری دشوار است. ما در مناطق خطرناک با پاس‌های کوتاه بازی می‌کنیم، اما بازیکنان مرتکب اشتباهاتی می‌شوند. به‌خاطر غیبت بازیکنان مجبور هستیم روی بازی مستقیم تمرکز کنیم.

تیم ملی فوتسال ایران از ساعت 19 فردا (پنجشنبه) در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی فوتسال 2024 ازبکستان، مقابل تیم ملی مراکش صف‌آرایی می‌کند.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.