آخرین وضعیت درمان «مجتبی امانی» در گفت‌وگوی خبرآنی با همسر سفیر

همسر سفیر ایران در لبنان با تشریح آخرین وضعیت سلامتی «مجتبی امانی» که هفته گذشته بر اثر انفجار پیجر در لبنان دچار مجروحیت شد، اظهار کرد: الحمدالله وضعیت ایشان خوب است و کارهای پزشکی در ارتباط با وضعیت درمانی ایشان در حال انجام است.

«نرگس قدیریان» در گفت‌وگو با خبرآنی با بیان این‌که از روند درمان آقای امانی راضی هستیم، ادامه داد: البته هر مجروحیتی داری نقاهتی است و ان‌شاءالله ایشان بعد از طی شدن زمان  نقاهت و درمان به محل کارشان بازمی‌گردند.

جراحی بر روی دست و چشم سفیر انجام شده است

وی با بیان این‌که پزشکان از روند درمان ایشان اظهار رضایت می‌کنند و ایشان مشکل حادی ندارند، گفت: جراحی بر روی دست و چشم ایشان انجام شده و روند درمان رضایت‌بخش بوده است.

درمان مجروحان منتقل شده به تهران در حال انجام است

قدیریان همچنین در مورد وضعیت دیگر مجروحان لبنانی که در حادثه انفجار پیجرها دچار حادثه شدند و تعدادی از آنها به تهران برای معالجه منتقل شدند، اظهار کرد: بخشی از مجروحان حادثه که وضعیت وخیمی داشتند به تهران برای درمان منتقل شدند و درمان آنها در حال انجام است آنها عموما از ناحیه چشم و دست آسیب دیده‌اند و در بین آسیب‌دیدگان کودکان نیز حضور دارند.

آخرین وضعیت درمان «مجتبی امانی» در گفت‌وگوی خبرآنی با همسر سفیر
نرگس قدیریان و مجتبی امانی 

تقدیر سید حسن نصرالله از تلاش‌های ایران برای کمک به درمان مجروحان

همسر سفیر ایران در لبنان با بیان این‌که مجموعه دولت؛ هلال احمر و وزارت بهداشت در این زمینه تلاش‌های خوبی انجام دادند و در واقع یک حرکت انسان‌دوستانه انجام شد، گفت: آقای سید حسن نصرالله از تلاش‌های ایران برای کمک به درمان مجروحان تقدیر کردند.

تکذیب فیلم و عکس‌های منتشر شده منتسب به امانی در فضای مجازی

وی در پایان صحبت‌های خود گفت: در چند روز اخیر یکسری فیلم‌ها و عکس‌ها در فضای مجازی منتشر شده و آن را مربوط به وضعیت آقای امانی عنوان کرده‌اند در حالی که هیچ کدام صحت ندارد و من نمی‌دانم که با چه نیتی عده‌ای این فیلم‌ها و عکس‌ها را منتشر می‌کنند.

انتهای پیام  

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.