الازهر مصر حملات رژیم صهیونیستی به لبنان را محکوم کرد

الازهر مصر ضمن محکوم کردن حملات رژیم صهیونیستی به لبنان، این حملات را تلاش این رژیم برای تبدیل منطقه به میدان جنگ تلقی کرد.

به گزارش خبرآنی، الازهر مصر اعلام کرد حملات تروریستی علیه لبنان بیانگر تصمیمات جنایتکارانه رژیم اشغالگر و تلاش آن برای تبدیل منطقه به میدان جنگ است.

براساس گزارش شبکه خبری المیادین، الازهر مصر همچنین بر همبستگی کامل خود با ملت لبنان در رویارویی با حملات رژیم صهیونیستی تاکید کرد.

الازهر مصر همچنین خواستار اتخاذ اقدامی فوری ازسوی جامعه جهانی برای توقف تجاوزات اشغالگران صهیونیست به لبنان و فلسطین شد.

پیشتر نیز «بدر عبدالعاطی»، وزیر امور خارجه مصر در مصاحبه‌ای هشدار داد: تشدید تنش بین اسرائیل و حزب‌الله لبنان می‌تواند یک «جنگ منطقه‌ای تمام عیار» را رقم بزند.

عبدالعاطی در ادامه تاکید کرد سیاست‌های «تحریک آمیز» رژیم صهیونیستی عامل جهش اخیر خشونت‌ها و تنش‌ها با حزب‌الله لبنان است.

در پی تجاوزات و حملات بی‌امان رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، ۱۱ ماه است که حملاتی نیز میان این رژیم و حزب‌الله لبنان صورت گرفته است اما در هفته گذشته در پی انفجار دستگاه‌های ارتباطی در لبنان و تشدید حملات رژیم اشغالگر، این تنش‌ها شدت گرفت.

در تازه‌ترین تحولات منطقه، رسانه‌ها امروز چهارشنبه از شنیده شدن صدای انفجارهایی در تل‌آویو در مرکز اراضی اشغالی خبر دادند. رادیو ارتش اشغالگر گزارش داد که موشک‌های لبنان برای اولین بار در این جنگ، تل‌آویو را هدف قرار دادند. طبق ادعای رسانه‌ رسمی رژیم صهیونیستی یک موشک از لبنان به سمت تل‌آویو پرتاب و توسط سامانه پدافند هوایی رهگیری شد. جنایات صهیونیست‌ها علیه ملت لبنان هم تاکنون نزدیک به ۶۰۰ شهید و هزاران زخمی بر جای گذاشته و ده‌ها هزار تن را آواره کرده است.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.