سفال‌منش: تیم ملی فوتسال در ایده‌آل‌ترین شرایط است

شهاب‌الدین سفال‌منش درباره دیدار پُرحاشیه تیم‌های ملی فوتسال ایران و فرانسه در جام جهانی 2024 که با برتری 4 بر یک ایران همراه بود، به خبرنگار ورزشی پایگاه خبری خبرآنی گفت: با کسب یک تساوی هم به‌عنوان تیم اول گروه صعود می‌کردیم. بنابراین لزومی نداشت به آب و آتش بزنیم و مراقبت از بازیکنان در اولویت ما بود، اما با اقتدار پیروز شدیم. اینکه فرانسه دوست داشت بازی کند یا نکند، به خودش مربوط می‌شد.

از دیدارهای گروهی به‌عنوان بازی دوستانه استفاده کردیم
وی در مورد اینکه تیم ملی کشورمان برای اولین بار توانست همه امتیازات دور گروهی را کسب کند، بیان کرد: مرحله گروهی را با 9 امتیاز کامل پشت سر گذاشتیم. دیدارهای تدارکاتی کمی تا جام جهانی داشتیم و از دور گروهی به‌عنوان بازی‌های دوستانه استفاده کردیم.

نقاط ضعفی در ساختار دفاعی داشتیم
مربی تیم ملی فوتسال ایران با بیان اینکه فلسفه بازی کادر فنی در بخش‌های زیادی از دیدارهای دور گروهی اجرا شد، خاطرنشان کرد: بازی‌های ترکیبی زیادی از بازیکنان دیدیم. اجرای تاکتیک‌های ویژه و انتقال سریع از دفاع به حمله در تیم به چشم خورد. نقاط ضعفی در ساختار دفاعی داشتیم که تلاش کردیم در هر مسابقه برطرف کنیم.

فوتسال , فوتسال ایران , تیم ملی فوتسال ایران , جام جهانی فوتسال ,

با تیم کامل و قدرتمند به مصاف مراکش می‌رویم
سفال‌منش درباره آسیب‌دیدگی سعید احمد عباسی که سبب شد وی دیدار با فرانسه را از دست بدهد، اظهار داشت: احمد عباسی پیش از دیدار با فرانسه دچار مصدومیت شد که این مشکل برطرف شده و او تمرین خوبی بعد از آسیب‌دیدگی انجام داد. همه بازیکنان دوره نقاهت خود را پشت سر گذاشتند و با تیم کامل و قوی به مصاف مراکش می‌رویم.

مراکش تیمی قدرتمند و صاحب سبک است
وی در مورد تقابل با تیم ملی مراکش در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی عنوان کرد: مراکش تیمی قدرتمند و صاحب‌سبک در فوتسال است. اقدامات بسیار خوبی برای توسعه فوتسال در این کشور انجام شده و زیرساخت‌هایی مانند سالن بسیار مجهز و منحصربه‌فرد در این کشور ساخته شده است. مراکش در سال 2023 به‌عنوان بهترین تیم دنیا انتخاب شد و مربی این تیم عنوان بهترین مربی دنیا را کسب کرد.

عملکرد مراکش را قبل از جام جهانی و در طول مسابقات ارزیابی کرده‌ایم
مربی تیم ملی فوتسال درباره دیدارهای قبلی ایران با تیم رده ششم جهان تصریح کرد: دو مسابقه با مراکش داشتیم، اما این تیم تاکنون تغییرات زیادی داشته است. مراکش در تورنمنت ویتنام، ترکیبی از بازیکنان رده امید و بزرگسالان بود و تغییرات این تیم را تحلیل کرده‌ایم. مراکش دیدارهای دوستانه بسیار زیادی پیش از جام جهانی داشته است و عملکرد آنها را در بازی‌های منتهی به جام جهانی و در طول جام ارزیابی کرده‌ایم.

فوتسال , فوتسال ایران , تیم ملی فوتسال ایران , جام جهانی فوتسال ,

مراکش انتقال سریعی به حمله دارد و از قدرت جسمی خوبی برخوردار است
سفال‌منش با تمجید از مراکش به خبرآنی گفت: از بداغی آنالیزور جوان تیم ملی تشکر می‌کنم که به کادر فنی کمک کرد. مراکش را به‌صورت فردی و گروهی بررسی کرده‌ایم. مراکش در سبک بازی 0-4 قوی است و سرعت بالایی در انتقال از دفاع به حمله دارد. بازیکنان این تیم از قدرت جسمی خوبی برخوردار هستند و مدت زیادی است که کنار یکدیگر بازی می‌کنند که این مسئله برای آنها یک پوئن مثبت است.

تیم ملی در ایده‌آل‌ترین شرایط است
وی وضعیت تیم ملی را ستود و به خبرآنی گفت: ما هم ایران هستیم و از لحاظ کیفیت بازی، کیفیت بازیکنان و تلاش تیمی در ایده‌آل‌ترین شرایط قرار داریم. بهترین بازیکن آسیا، بهترین بازیکن رأس جهان، نامزد بهترین بازیکن جوان دنیا و نفراتی که بهترین‌های آسیا هستند، در کنار سایر جوانان تلاش می‌کنند. بازیکنان ما مصمم و باانگیزه هستند و روی دیدار با مراکش تمرکز کرده‌اند. کاملاً برای این مسابقه آمادگی داریم.

بعد از مراکش به مرحله بعدی فکر می‌کنیم
سرمربی تیم ملی فوتسال در پاسخ به این پرسش که آیا کادر فنی به دیدار احتمالی با برزیل در یک چهارم نهایی می‌اندیشند یا خیر، بیان کرد: برای رسیدن به قله باید گام به گام پیش برویم. سه گام را با قدرت برداشتیم و ان‌شاءالله پس از بازی با مراکش، به مرحله بعد فکر می‌کنیم. بازیکنان ما با تمرکزی بالا، آماده یک جنگ مقابل مراکش هستند. امیدوارم انرژی مردم به تیم ملی منتقل شود تا آنها را با پیروزی شاد کنیم.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم
برچسب ها :

فوتسال شرایط

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.