ارائه خدمات ویژه تأمین قطعات خودرو برای تاکسیران‌ها

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری خبرآنی، شادی مالکی با اشاره به تمهیدات ویژه نسبت به تأمین قطعات خودرو برای رانندگان تاکسی اظهار کرد: توافقات خوبی با شرکت‌های تأمین قطعات خودرو صورت گرفت تا رانندگان تاکسی بتوانند از خدمات ویژه این شرکتها استفاده کنند.

وی افزود: ویژگی مجموعه تأمین کننده لوازم خودرو برای رانندگان تاکسی این است که لوازم احتمالی مورد نیاز رانندگان در این مجموعه قابل تأمین است. 

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران ادامه داد: 10 قطعه اصلی و مهم خودروهای تاکسی در این مجموعه تأمین قطعات خودرو برای رانندگان تاکسی با تخفیف ویژه‌ای ارائه خواهد شد.

مالکی همچنین با اشاره به تأمین تایر خودرو برای رانندگان تاکسی گفت: مجموعه تأمین کننده قطعات خودرو و طرف قرارداد با سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران می‌تواند تایرهای خودروهای رانندگان تاکسی را تأمین کند و تخفیف ویژه‌ای در این زمینه برای رانندگان تاکسی در نظر گرفته است.

مالکی در خاتمه گفت: علاوه بر آن به تمامی رانندگان تاکسی نیزتخفیف ویژه از سوی شرکت تأمین کننده قطعات خودرو در نظر گرفته شده است و امیدواریم بتوانیم خدمات ارائه شده به تاکسی را تقویت کنیم.

انتهای پیام/ 

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.