انتقادات نمایندگان از انتصابات در جلسه کمیسیون امنیت ملی

ابراهیم رضایی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ‌پایگاه خبری خبرآنی، در توضیح جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس که بعد از ظهر امروز با حضور وزیر اطلاعات برگزار شد، بیان داشت: در ابتدای جلسه، آقای حمید رسایی نماینده تهران سوال خود را درباره انتصابات اخیر دولت و استعلام از نهادهای مربوطه مطرح کرد. وی نسبت به انتصاب برخی افراد در پست‌های حساس معترض بود. وزیر اطلاعات در پاسخ تأکید کرد که به همه استعلام‌ها پاسخ داده‌اند و دولت خود را موظف به رعایت قانون می‌داند. در نهایت، آقای رسایی از پاسخ‌های وزیر قانع شد، اما بر وجود اشکالاتی در این زمینه تأکید کرد که مربوط به وزارت اطلاعات نیست.

وی در ادامه، وزیر اطلاعات به تشریح مسائل امنیتی منطقه و به ویژه تحولات لبنان پرداخت.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به موفقیت‌های حزب‌الله لبنان و آسیب جدی به سامانه گنبد آهنین رژیم صهیونیستی، اعلام کرد که رژیم صهیونیستی به دلیل این موفقیت‌ها ناچار به اعلام حالت فوق‌العاده شده است.

همچنین، وی بر آمادگی مقاومت برای ادامه جنگ و پاسخ قاطع به جنایات رژیم صهیونیستی تأکید کرد.

رضایی تصریح کرد: وزیر اطلاعات همچنین به پروتکل‌های حفاظتی اشاره کرده و گفت که مسئولان کشور باید این پروتکل‌ها را جدی بگیرند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس در مورد وضعیت مرزها و ورود اتباع بیگانه به کشور نیز گفت که موضوع هوشمندسازی مرزها در دستور کار قرار دارد.

وی بیان داشت: اعضای کمیسیون نیز بر اهمیت تأمین امنیت در شرق کشور، لزوم ساماندهی ورود اتباع بیگانه و پاسخ قاطع به ترور شهید حنیه تأکید کردند و انتقادات خود را نسبت به مواضع رئیس‌جمهور در مورد رژیم صهیونیستی در نیویورک بیان کردند.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.