تسنیم رتبه اول آثار خبرگزاری‌ها را در جشنواره "نانو" کسب کرد

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری خبرآنی، روز سه شنبه سوم مهر ماه 1403، آیین اختتامیه جشنواره نانو و رسانه 1403،در مجموعه کوشک باغ هنر (باغ کتاب تهران) با حضور مدیران رسانه‌ها، خبرنگاران و اصحاب رسانه برگزار شد و برترین‌ آثار رسانه‌های رسمی در سال گذشته معرفی شدند.

رتبه اول آثار خبرگزاری‌ها به "علی‌اصغر اصولی هلان" خبرنگار علم و فناوری پایگاه خبری خبرآنی با اثر "فناوری نانو حباب" در ایران از چالش‌ها تا فرصت‌هااختصاص یافت.

در این جشنواره طی فراخوانی، آثار رسانه‌های رسمی در 6 بخش صدا، سیما، خبرگزاری و پایگاه خبری تحلیلی، روزنامه، عکس و شبکه‌های اجتماعی دریافت شد. علاوه بر رسانه‌های عمومی آثار در دو بخش رسانه‌های تخصصی صنعت و دانشجویی دریافت و مورد بررسی قرار گرفت. در این دوره بیش از 310 اثر در بخش‌های مختلف به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود که توسط داوران بررسی شدند. جناب آقای سیاوش صفاریان‌پور؛ تهیه‌کننده، کارگردان و روزنامه‌نگار حوزه علم، جناب آقای حمیدرضا مدقق؛ سردبیر گروه رسانه خبرگزاری صدا و سیما، جناب آقای مهدی عرفاتی؛ کارشناس و فعال رسانه، سرکار خانم بهاره صفوی؛ دبیر انجمن ترویج علم ایران و جناب آقای امید ملایی؛ سردبیر ارشد خبر فوری داوران این دوره بودند که در نهایت آثار منتخب را به قرار ذیل معرفی کردند:

ستاد ویژه توسعه فناوری نانو , فناوری نانو , ستاد توسعه فناوری‌های نانو و میکرو ,

ستاد ویژه توسعه فناوری نانو , فناوری نانو , ستاد توسعه فناوری‌های نانو و میکرو ,

انتهای پیام/

منبع : تسنیم
برچسب ها :

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.