استدلال باشگاه استقلال برای پایان محرومیت محمدی

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری خبرآنی، باشگاه استقلال امروز (سه‌شنبه) در فاصله یک روز مانده تا دربی 104 تهران اعلام کرد با پیگیری‌های انجام شده محرومیت شش جلسه‌ای مهرداد محمدی به سه جلسه کاهش یافته است و این بازیکن می‌تواند تیمش را در دیدار برابر پرسپولیس همراهی کند.

باشگاه استقلال در ماجرای رعایت سقف بودجه، قرارداد مهرداد محمدی را با توجه به اینکه شش جلسه از همراهی آبی‌پوشان محروم بود، پس از هفته اول لیگ برتر فسخ کرد. طبق قانون محرومیت هر بازیکنی زمانی سپری می‌شود که نامش در لیست آن تیم قرار بگیرد. باشگاه استقلال در تاریخ 17 شهریور ماه خبر از ثبت دوباره قرارداد محمدی در سازمان لیگ داد، زمانی که نشان می‌دهد استقلال دو بازی قبل از این تاریخ انجام داده و هنوز پنج جلسه از محرومیت این بازیکن باقی مانده است.

باشگاه استقلال اما، براساس زمان انعقاد دوباره قرارداد خبر از پایان محرومیت محمدی داده است. طبق پیگیری‌ها، محمدی در تاریخ 7 شهریور ماه قرارداد جدیدی با استقلال امضا کرده است، تاریخی که قبل از بازی هفته سوم استقلال برابر استقلال خوزستان در هفته سوم لیگ را نشان می‌دهد. به این ترتیب، محمدی در دیدار هفته اول برابر شمس آذر قزوین، هفته سوم برابر استقلال خوزستان و هفته پنجم مقابل نساجی مازندران محرومیتش را سپری کرده است.

این در حالی است که هنوز خبر رسمی از سوی کمیته‌های انضباطی یا استیناف فدراسیون فوتبال منتشر نشده است. سازمان لیگ نیز امروز اسامی محرومان هفته ششم لیگ برتر را اعلام کرد که در آن نام محمدی به‌عنوان محروم قید شده بود.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.