کادری که تیم کشتی فرنگی را در جهانی آلبانی هدایت می‌کند

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی، اردوی جاری شاگردان حسن رنگرز که اردوی دوم این تیم برای شرکت در مسابقات جهانی آلبانی است،‌ روز پنجم مهر (پنجشنبه) به اتمام می‌رسد و اردوی سوم از نهم تا نوزدهم مهر ماه در کمپ تیم‌های ملی تشکیل خواهد شد.

برای این اردو، درحالیکه در کادرفنی تیم ملی کشتی فرنگی تغییراتی ایجاد شده،‌ مهدی علیاری، روح‌الله ده‌ملایی،‌ حمزه ارقش و محمد صفرزاده به تمرینات دعوت شدند که تعدادی از آنها مربیان سازنده هستند و در کنار حسن رنگرز (سرمربی) و حسن حسین‌زاده قرار گرفتند. همین مربیان کادرفنی تیم ملی فرنگی در مسابقات جهانی اوزان غیرالمپیکی و زیر 23 سال را تشکیل می‌دهند.

باتوجه به اینکه استارت رقابت‌های زیر 23 سال 2024 با کشتی فرنگی خواهد بود و این رقابت‌ها 30 مهر تا دوم آبان در تیرانا به انجام می‌رسد، تیم ملی کشتی فرنگی با حسن رنگرز به عنوان سرمربی، حسن حسین‌زاده،‌ حمزه ارقش و محمد صفرزاده برای مسابقات امید راهی آلبانی می‌شود و کشتی‌گیران بزرگسال که تمرینات خود را در خانه کشتی دنبال خواهند کرد، نیز چند روز بعد از آن با همراهی مهدی علیاری و روح‌اله ده‌ملایی راهی تیرانا می‌شوند.

پویا دادمرز در 55 کیلو،‌ ایمان محمدی در 63 کیلو،‌ محمدرضا گرایی در 72 کیلو و محمدعلی گرایی در 82 کیلوگرم تیم بزرگسالان شرکت‌کننده در مسابقات جهانی اوزان غیرالمپیکی را تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.