توضیحات بانک مرکزی درباره یک خبر

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی، بانک مرکزی درپی انتشار مطلبی با عنوان «دبیر هیئت دولت دوشغله است» ، توضیحاتی به شرح زیر ارسال کرده است:
در پی انتشار ادعایی در آن خبرگزاری مبنی بر تصدی همزمان و غیرقانونی جناب آقای سیدکامل تقوی نژاد در سمت دبیر هیأت دولت و ریاست سرپرستی هیأت موسسه اعتباری غیربانکی نور، بدینوسیله به استحضار می‌رساند:
1 . جناب آقای تقوی نژاد که از مردادماه 1403 مسئولیت دبیری هیأت دولت را در دولت چهاردهم عهده‌دار شده‌اند، در راستای رعایت الزامات قانونی و پرهیز از هرگونه تعارض منافع، در تاریخ 22 مرداد 1403 در نامه‌ای رسمی خطاب به جناب آقای دکتر محمدپور معاون تنظیم‌گری و نظارت بانک مرکزی، درخواست کناره‌گیری و استعفا از عضویت در هیأت تصفیه موسسه اعتباری غیربانکی نور را ارائه نموده است که همان روز مورد موافقت قرار گرفت.

2 . با توجه به استعفای صریح و مستند جناب آقای تقوی نژاد از سمت قبلی خود در موسسه اعتباری غیربانکی نور، ادعای مطرح شده در خصوص تصدی همزمان ایشان در دو سمت فاقد وجاهت قانونی است؛ ضمن اینکه اقدام‌ها و تلاش‌های آقای تقوی نژاد در مسوولیت های قبلی نیز نشان از خدمات صادقانه و قانونمندی ایشان است.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.