نقی‌زاده: هنوز نمی‌دانم چرا هواداران خیبر را محروم کردند

علیرضا نقی‌‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری خبرآنی، درباره شکست خانگی تیمش برابر تراکتور اظهار داشت: ما بازی بسیار خوبی انجام دادیم و تراکتور در بخش مهمی از لحظات بازی تحت تأثیر بازی خیبر قرار گرفت. حتی بازیکنان و سرمربی تراکتور هم بعد از بازی از تیم ما تعریف و تمجید کردند و این نشان می‌دهد که در مسیر پیشرفت قرار داریم.

 

هافبک تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد در ادامه افزود: ما در این بازی چند موقعیت خوب را با بدشانسی و کم‌دقتی از دست دادیم و می‌توانستیم نتیجه بهتری بگیریم. این درست است که باختیم، ولی ما تیم خوبی داریم و قطعاً در آینده نتایج بهتری خواهیم گرفت.

وی با اشاره به محرومیت هواداران خیبر در این بازی یادآور شد: محرومیت هواداران ما برابر تراکتور اتفاق عجیبی بود و هنوز دلیلش را نمی‌دانیم. هواداران ما در بازی‌های گذشته کاری انجام ندادند که محروم شوند و اگر آنها در این بازی حضور داشتند قطعاً نتیجه بهتری می‌گرفتیم.

نقی‌زاده راجع به دربی تهران و اینکه پیش‌بینی‌اش از نتیجه این بازی چیست، تصریح کرد: پیش‌بینی در لیگ ایران بسیار سخت است و فاصله تیم‌ها به هم نزدیک است. امیدوارم شاهد بازی زیبایی باشیم و من شانس برد پرسپولیس را کمی بیشتر می‌دانم. بازیکنان این تیم چند سال است که در کنار هم هستند و از همه مهمتر اینکه پرسپولیس درون خود حاشیه‌ای ندارد.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.