مهاجرانی:شورای امنیت به ماجرای حمله اسرائیل به لبنان ورودکند

به گزارش خبرنگار حوزه دولت ‌پایگاه خبری خبرآنی، فاطمه مهاجرانی سخنگوی دولت چهاردهم در اولین نشست خبری خود با خبرنگاران طی سخنانی ضمن تسلیت حادثه جان‌‌باختن کارگران در معدن طبس بیان کرد: این فاجعه بار دیگر ضرورت بازنگری و اصلاح رویه‌های مرتبط با ایمنی محیط کار را یادآور شد. دولت برای افزایش ضوابط ایمنی می‌کوشد تا از تکرار این فجایع جلوگیری کند، هم‌چنین گزارش این واقعه و چگونگی جلوگیری از تکرار آن به هیئت وزیران و مردم عزیز ارائه خواهد شد.

وی درخصوص حمله اخیر اسرائیل به لبنان گفت: دولت ایران حملات اسرائیل در فلسطین، غزه و لبنان را به‌شدت محکوم می‌کند و این را مصداق تهدید علیه انسانیت می‌داند. ما نگران تکرار فجایع غزه و رفح هستیم و مداخله شورای امنیت را خواستاریم.

سخنگوی دولت درباره سفر رئیس‌جمهور به نیویورک گفت: دکتر پزشکیان در مجمع عمومی سازمان ملل انزجار از رژیم صهیونیستی را اعلام می‌دارند و تأکید خواهند کرد که لازم است جهان اقدام عاجلی نسبت به جلوگیری از این جنایات انجام دهد. رئیس‌جمهور می‌کوشد نماینده مردم برای پیام صلح باشد و اشتیاق مردم برای زندگی مترقی را بیان کند.

مهاجرانی عنوان کرد: این سفر با توجه به بی‌ثباتی در منطقه می‌تواند راهگشای صلح پایدار باشد.

به گزارش خبرآنی، در این نشست رابط ناشنوایان نیز حضور داشت تا این گروه از جامعه هم بتوانند از این نشست که به‌صورت زنده پخش می‌شد استفاده کنند.

ادامه دارد... .

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.