تک رقمی شدن تلفات شبکه‌های توزیع برق در 3 استان

به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری خبرآنی، طی نشستی با حضور مدیرعامل توانیر، طرحهای حیاتی برق منطقه‌ای باختر و شرکتهای توزیع برق این منطقه برای عبور از اوج بار سال 1404 نهایی و در برنامه زمان‌بندی شرکتها قرار گرفت.

در این نشست معاون هماهنگی توزیع توانیر از تک رقمی شدن تلفات شبکه توزیع برق در استانهای لرستان، همدان و مرکزی خبر داد و با قدردانی از عملکرد مطلوب شرکتهای توزیع حوزه برق باختر، گفت: تلفات شبکه توزیع برق در استانهای لرستان به 8.2 درصد، همدان 9.4 درصد و مرکزی به 8.7 درصد رسیده که بیانگر دستیابی به اهداف تعیین شده است.

محسن ذبیحی همچنین از تکمیل طرح تبدیل سیم به کابل خودنگهدار در شبکه توزیع برق استان لرستان خبر داد و پیشرفت این طرح در شرکت توزیع برق همدان را 53 درصد و در توزیع برق مرکزی 63 درصد ذکر کرد که انتظار می رود مطابق هدف‌گذاری تا 80 درصد افزایش یابد.

وی با اشاره به هدف‌گذاری برای کنترل پذیری 5 هزار پست عمومی توزیع در سطح این 3 استان، لزوم تمرکز بر کنترل‌پذیری پستهای عمومی و مشترکان صنعتی خارج از شهرکها همچنین پیشبرد طرحهای کنترل پذیری در صنایع بالای 2 مگاوات در شرکتهای توزیع یاد شده را مورد تاکید قرار داد. 

این نشست با ارائه وضعیت پیشرفت طرحهای حیاتی برق منطقه‌ای باختر از سوی مدیرکل برنامه ریزی و توسعه شبکه انتقال توانیر، بررسی گلوگاههای اساسی شبکه انتقال برق باختر از سوی نماینده شرکت مدیریت شبکه برق ایران و روند اجرای ماده 4 قانون مانع‌زدایی از توسعه صنعت برق و احداث نیروگاههای خودتامین به وسیله صنایع دیماندی منطقه از سوی مجری طرح احداث نیروگاههای صنایع معدنی توانیر همراه بود.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم
برچسب ها :

تلفات توزیع استان

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.