قدردانی "شروین حاجی‌پور" از دستگاه قضا فیلم

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری خبرآنی، شروین حاجی‌پور؛ خواننده با انتشار ویدئویی اعلام کرد که مشمول عفو اخیر شده و دیروز به او ابلاغ کرده‌اند که پرونده‌اش مختومه شده است.

حاجی‌پور گفته است: "همونطور که می‌دانید من حول و حوش یک ماه و نیم پیش پستی منتشر کردم در ارتباط با وضعیت پرونده‌ام و اینکه به من ابلاغ شده بود که باید برای اجرای حکم به دادگاه بروم. خودم را موظف می‌دانم از لحاظ اخلاقی که چون خبر بد را با شما درمیان گذاشتم و باعث نگرانی خیلی‌ها شدم که از لطف و توجهشون البته، این خبر خوبی که دیروز به من رسیده است را با شما در میان بگذارم. ظاهراً یک بخشنامه جدیدی آمده برای عفو که پرونده من مشغول آن شده و مختومه شده کاملاً این پرونده. خیلی خیلی از شما ممنونم خیلی خیلی، فکر می‌کنم تا ابد به شما بدهکار باشم و هیچ وقت نتوانم جبران کنم لطفی که در حقم کردید. خیلی از تمام کسانی که چه در دستگاه قضا و چه خارج از دستگاه قضا داشتند تلاش می‌کردند این اتفاق نیفته ممنونم. خیلی خیلی از محسن چاوشی عزیزم ممنونم که واقعاً تا روزی که مطمئن نشد که این مشکل برای من حل و فصل نشود دست از تلاش واقعاً برنداشت."

بدین ترتیب شروین حاجی‌پور هم جزو 3 هزار محکومی بود که به پیشنهاد رییس قوه قضاییه و با موافقت امام خامنه‌ای به مناسبت 17 ربیع سالروز ولادت حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق(ع) مشمول عفو شده‌اند.

.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم
برچسب ها :

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.