نظام اسلامی برای رفع تبعیض با تمام قوا تلاش می‌کند

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری خبرآنی، حجت‌الاسلام محمد محمدی گلپایگانی، رئیس دفتر مقام معظم رهبری در مراسم رونمایی و بهره‌برداری از طرح‌های ارتقاء آموزشی و پرورشی بنیاد مستضعفان با تبریک ایام مبارک ولادت نبی اکرم(ص) از اقدامات بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در حوزه آموزش تقدیر و تشکر کرد و گفت: برگزاری دوره‌ها و اردوهای آموزشی از سوی این بنیاد اقدام پسندیده و بسیار خوبی بود زیرا نظام هر چه بتواند برای رفع تبعیض تلاش می کند تا پایین دست‌ها نیز بالا بیایند و بتواند از امکانات بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد: حتما این اردوهای آموزشی مطالب پر محتوایی برای دانش آموزان در نظر دارد و از مسئولان بنیاد مستضعفان درخواست کردیم که کتابچه مطالب این اردوها را برای دفتر ما هم ارسال کنند تا مورد بررسی قرار دهیم.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی با اشاره به حضور دختران دانش آموز در این اردو گفت: امروز در دنیا با زنان چه می‌کنند؟ جمهوری اسلامی ایران برای زنان یک فرصت است که زنان ما به درجات بالای علمی رسیده‌اند و در سطح بین‌المللی شناخته شده هستند.

رئیس دفتر رهبر انقلاب با اشاره به چگونگی به شهادت رساندن شهید عجمیان تاکید کرد: قاتل در دستگاه عدلیه محاکمه و طبق قوانین به اعدام محکوم شد، ببینید چه قائله‌ای به راه انداختند و فریاد وای از حقوق بشر سر دادند در حالی که امروز زنان و کودکان غزه توسط رژیم اشغالگر به خاک و خون کشیده شده‌اند اما همه در سکوتند.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم
برچسب ها :

اسلامی تبعیض

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.