فونسکا: مدت‌هاست هیچ تیمی مثل ما اینتر را اذیت نکرده بود

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی، پیروزی 2 بر یک شب گذشته (یکشنبه) میلان برابر اینتر بیشتر از هر کسی برای پائولو فونسکا سرمربی روسونری، خوشحال کننده بود. او که به سبب شروع ناامید کننده تیمش در فصل جدید سری A و ادامه پیدا کردن آن با باخت خانگی 3 بر یک برابر لیورپول در هفته اول لیگ قهرمانان اروپا، سایه اخراج را روی سرش می‌دید؛ با فتح اولین دربی برای خودش زمان خرید تا به اوضاع روسونری سر و سامانی بدهد و جایگاه خود را روی نیمکت مستحکم کند.

سرمربی پرتغالی که با گل دقیقه 89 متئو گابیا دومین پیروزی خود را با روسونری کسب کرد؛ به شبکه DAZN گفت: میلان مدت‌ها بود که دربی را نبرده بود، ضمن اینکه کسب این پیروزی برای تغییر روند تیم اهمیت بسیاری داشت. فکر می‌کنم که بازیکنانم بسیار شجاعانه بازی کردند و سزاوار کسب پیروزی بودند. به خاطر ندارم که از مدت‌ها قبل تیمی مثل ما این‌گونه اینتر را به دردسر انداخته باشد.

یکی از تصمیمات مهم فونسکا برای دربی، تغییر آرایش تاکتیکی تیمش به 2-4-4 با قرار دادن تامی آبراهام و آلوارو موراتا در خط حمله بود. او اما معتقد است این تغییر بر خلاف آنچه به نظر می‌رسد، آنقدرها هم بی‌پروا و بدون حساب و کتاب نبوده است. فونسکا افزود: فکر نمی‌کنم که ما ساختار تاکتیکی‌مان را تغییر داده باشیم. ما فقط برخی چیزها را کمی متفاوت از همیشه انجام دادیم که در ابتدا به نظر می‌رسید به سبب آن به دردسر افتاده ایم اما چیزی که در واقع تغییر کرده بود، بازیکنان بودند. موراتا و ریندرز همان نقشی را در این بازی داشتند که در بازی مقابل لیورپول، بنابرین ما آنقدرها هم متفاوت بازی نکردیم. بدون شک آنها بازیکنانی متفاوت هستند اما ساختار تیم تغییر نکرد.

فونسکا در پاسخ به این سؤال که آیا خوشحال است که حداقل تا بازی بعدی از پاسخ به سؤالات تکراری درباره آینده‌اش معاف خواهد بود، گفت: برای من وضعیت آنقدرها تغییر نمی‌کند، چون من چندان به چیزهایی که می‌گویند و می‌‌نویسند اهمیت نمی‌دهم. درست است که از این به بعد با روحیه بهتری بازی خواهیم کرد اما برای من مهمترین مسئله این است که بازیکنانم همچنان تفکرات تاکتیکی‌ مرا را باور داشته باشند. می‌دانیم که باید پیشرفت کنیم اما امروز بازیکنان می‌توانند از پیروزی‌شان لذت ببرند.

پیروزی میلان این تیم را هم امتیاز با اینتر و یک رده پایین‌تر از نراتزوری در جایگاه هفتم جدول قرار داده است.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم
برچسب ها :

فونسکا اینتر نکرده

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.