قانون هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان اصلاح می‌شود

علیرضا سلیمی عضو کمیسیون تدوین آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ‌پایگاه خبری خبرآنی، درباره لزوم اصلاح قانون هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان، گفت: هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان نقش موثری بر صیانت از مجلس و نمایندگان می‌تواند داشته باشد به همین دلیل در حال انجام کارهای کارشناسی بر روی اصلاح قانون این هیئت هستیم.

وی با بیان اینکه الان یک قانونی داریم که نقایص و خلأهایی دارد، ادامه داد: از این هفته، جلسات کمیسیون تدوین آیین‌نامه داخلی مجلس برای اصلاح این قانون آغاز شده است و پیش‌نویس طرح اصلاحی در اختیار اعضای کمیسیون قرار گرفته تا پیشنهادات و نظرات خود را مطرح کنند.

عضو کمیسیون تدوین آیین‌نامه داخلی بیان کرد: با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب و تصمیم اتخاذ شده در جلسه هیئت رئیسه قرار شد تا اصلاحاتی در قانون نظارت بر رفتار نمایندگان اعمال شود.

سلیمی اظهار کرد: این نظارت بر رفار نمایندگان مانند گذشته از سوی خود مجلس اعمال می‌شود و یک سیستم خود نظارتی در اصلاحات جدید اعمال می‌شود.

نماینده تهران بیان کرد: اصلاحاتی که در قانون نظارت بر رفتار نمایندگان بوجود خواهد آمد، تکمیل قانون فعلی است و دارای جزئیاتی است که تکمیل کننده این قانون خواهد بود.

انتهای‌پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.