حماس: اسرائیل از نظر استراتژیک در حال شکست است/مقاومت با قدرت ادامه می‌دهد

یکی از رهبران جنبش حماس تاکید کرد که رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر در سطح استراتژیک در حال شکست خوردن است و ساعت صفر (عملیات) طوفان الاقصی در مناسب‌ترین لحظه برای تحقق بالاترین دستاوردها انتخاب شد.

به گزارش خبرآنی، «باسم نعیم» عضو دفتر سیاسی جنبش حماس در گفت‌وگوی مطبوعاتی خود اظهار کرد: مقاومت در غزه هنوز با شجاعت و اقتدار تمام در میدان نبرد بوده و وضعیتش بسیار خوب است و این همان چیزی است که از پیام‌های داخلی دریافت می‌شود.

نعیم در ادامه گفت: پس از گذشت نزدیک به یک سال از نبرد طوفان الاقصی، مقاومت همچنان قدرتمند بوده و با شجاعت در میدان حضور داشته و به دلیل حملات مستمر مقاومت رژیم اشغالگر نمی‌تواند در هیچ جایی در داخل نوار غزه مستقر شود، همینطور مردم ما در غزه واقعیت این نبرد را درک کرده و برای آن صبوری و تحمل می‌کنند.  

به گزارش خبرگزاری فلسطینی «معا»، این رهبر جنبش حماس افزود: نبرد طوفان الاقصی پس از اشغالگری و کشتارهای صهیونیستی در طول بیش از ۷۵ سال آغاز شد و حق ماست که تمامی انواع مقاومت مردمی و مسلحانه را در برابر هرگونه اشغالگری و یا استعمار به کار بگیریم. اساس طرح مقاومت ما در واقع مقاومت در برابر طرف اشغالگر و حذف آن از سرزمینمان است.

همچنین او تاکید کرد: جنبش حماس بیش از ۲۰ سال است که خود را برای نبردی سرنوشت‌ساز با رژیم اشغالگر صهیونیستی آماده و تجهیز می‌کند، ساعت صفر طوفان الاقصی در مناسب‌ترین لحظه جهت تحقق بالاترین دستاوردها برای مساله فلسطین انتخاب شد.

نعیم در ادامه گفت: آزادسازی اسرا و پایان دادن به رنج‌های آنها در واقع یکی از اهداف نبرد طوفان الاقصی است.

این چهره حماس در پایان نیز گفت: دشمن از هفتم اکتبر با وجود برخی دستاوردهای تاکتیکی که داشته، در حال شکست خوردن است و سران این رژیم در دادگاه‌ها تحت تعقیب قضایی قرار دارند و روایت صهیونیستی سقوط کرده و دروغ بودن آن برای تمام جهانیان برملا شده است.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.