باید با مدیرانی که بیت‌المال را هدرمی‌دهند شدیداً برخورد شود

به گزارش خبرنگار پارلمانی ‌پایگاه خبری خبرآنی، محمدباقر قالیباف صبح امروز (دوشنبه 2 مهر) در نشست عمومی دیوان محاسبات کشور که با دستور کار بررسی تفریغ بودجه سال 1402 برگزار شد، طی سخنانی با تاکید بر اینکه نباید در دیوان محاسبات شجاعت را از مدیران قوی و امین بگیرید، گفت: این رویکرد دقیقا همان تفاوت بین نظارت هوشمند با نظارت کور است. 

وی افزود: من به عنوان خدمت‌گذاری که قریب به 40 سال کار اجرایی کرده به شما  تاکید می‌کنم که باید به مدیران امین و قوی فرصت بدهید و از تصمیمات آنها حمایت کنید. البته حتما با مدیرانی که خیانت می‌کنند و از بی‌عرضگی بیت‌المال را هدر می‌دهند باید شدیداً برخورد کنید.

رئیس مجلس گفت: من مدیرانی را می‌شناسم که با توجه به پیچیدگی‌های امروز کار مدیریتی، گاهی اوقات در تصمیم‌گیری‌ها دچار تردید می‌شوند و کمتر شانه زیر بار مسئولیت می‌دهند. ما باید از این مدیران حمایت کنیم تا آنها مسئولیت بپذیرند و ما هم خود را در آن مسئولیت با آنها شریک کنیم. ما نباید اجازه دهیم مدیرانی که دست به هیچ چیز نمی‌زنند و ریسک نمی‌کنند امروز در ساختار رشد کنند. اگر این رویه حاکم شود پس تکلیف کارآمدی در کشور چه می‌شود؟

خبر در حال تکمیل است...

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.