جام جهانی فوتسال| صدرنشینی و برد ناخواسته ایران مقابل فرانسه

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی، تیم ملی فوتسال کشورمان از ساعت 18:30 امروز (یکشنبه) در چارچوب دور سوم از مرحله گروهی جام جهانی فوتسال 2024 ازبکستان، در شهر بخارا مقابل فرانسه صف‌آرایی کرد که این مسابقه با پیروزی 4 بر یک ایران همراه بود.

با توجه به اینکه صدرنشین این گروه در مسیر دشواری تا فینال جام قرار می‌گرفت، مشخص بود که دو تیم تمایلی به پیروزی در این مسابقه نداشتند و نیمه نخست، سردتر و زودتر از چیزی که پیش‌بینی می‌شد، به پایان رسید. بازیکنان ایران و فرانسه در 20 دقیقه اول عمدتاً به یکدیگر پاس می‌دادند و تمایلی به شوتزنی نداشتند.

در نیمه دوم نیز شرایط تا حدی مشابه نیمه اول بود. با این حال سالار آقاپور در دقیقه 25 دروازه فرانسه را هدف گرفت که این توپ با کم‌کاری عجیب دروازه‌بان فرانسه وارد دروازه شد. در ادامه مسلم اولادقباد در دقیقه 28 و علیرضا رفیعی‌پور در دقیقه 30 روی دو شوت زیبا توانستند دروازه فرانسه را باز کنند.

در شرایطی که فرانسوی‌ها می‌خواستند بازی پنج‌نفره را تمرین کنند، آقاپور در دقیقه 37 گل چهارم ایران را به ثمر رساند. مامادو توره در دقیقه 37 یکی از گل‌های خورده تیم دهم فوتسال جهان را جبران کرد و بازی 4 بر یک پایان یافت.

ایران که پیش‌تر مقابل ونزوئلا و گواتمالا نیز به برتری رسیده بود،‌ با 9 امتیاز و صدرنشینی گروه F به مرحله یک‌هشتم نهایی رسید. شاگردان وحید شمسایی در این مرحله از ساعت 16 روز پنجشنبه پنجم مهر ماه مقابل مراکش صف‌آرایی می‌کنند و اگر بر نماینده آفریقا غلبه کنند، در مرحله یک‌چهارم نهایی به مصاف برنده دیدار برزیل - کاستاریکا خواهند رفت.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.