پایگاه خبری تحلیلی اقتصاد معاصر رونمایی شد

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی، اقتصاد هر چند به اذعان اکثریت قاطع نخبگان و عموم مردم، مساله اول کشور هست، ولی در رسانه ها حتی سایت های تخصصی اقتصاد، سیاست بر آن سایه افکنده و حل مسائل و چالش های اقتصادی را ناممکن جلوه داده است.

«اقتصاد معاصر» قرار است ضمن پاسخگویی به نیاز روزانه مخاطب در انتشار تازه ترین اخبار اقتصادی و تحلیل مسائل روز در قالب های جذاب متن و تصویر، در راستای حل چالش های مزمن که چندین دهه اقتصاد ایران را درگیر کرده است، گام بردارد.

سایت خبری _ تحلیلی اقتصاد معاصر که توسط گروهی از نخبگان عرصه رسانه و اقتصاد پشتیبانی می شود، در میزهای تخصصی خود «تورم و کاهش قدرت خرید مردم»، «کسری بودجه»، «ناترازی انرژی»، «بحران صندوق های بازنشستگی»، « تحریم»، «فقدان شفافیت» و «چالش های نظام بانکی» را برخی از مهمترین مسائل اصلی اقتصاد کشور احصا کرده و در تلاش است تا با بهره گیری از نظرات و دیدگاه های جامعه نخبگانی کشور فارغ از گرایش های سیاسی افراد، ضمن نقد کارشناسی تصمیمات و اقدامات مخرب، راه حل های عملی برای عبور از این چالش ها ارائه کند.

راهبرد «اقتصاد معاصر» عبور از روزمرگی ها به سمت موضوعات راهبردی با نگاه به منافع ملی و استحکام پایه های کشور و نظام است و در این مسیر ضمن حفظ استقلال خود از جریانات و گروه های سیاسی، خط قرمزی جز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم ندارد.

«اقتصاد معاصر» همچنین تلاش دارد، ذیل سیاست های کلان اقتصادی کشور و برنامه پنج ساله توسعه، در مسیر افزایش سطح آگاهی عمومی و بینش اقتصادی، مطالبه گری مبتنی بر منافع ملی و اصول عدالت و پیشرفت، ارتقای سطح معیشت و رفاه مردم و جایگاه اقتصاد ایران در جهان گام بردارد.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.