فتح انتفاضه: حملات علیه پایگاه‌های حساس اسرائیل قدرت مقاومت لبنان را نشان می‌دهد

جنبش فتح انتفاضه تأکید کرد حملات مقاومت لبنان علیه پایگاه‌های نظامی حساس در شمال فلسطین اشغالی بار دیگر قدرت مقاومت و شکست سیستم امنیتی رژیم صهیونیستی را ثابت می‌کند.

به گزارش خبرآنی، جنبش فتح انتفاضه تأکید کرد: ما مقاومت لبنان را که حملات موشکی گسترده‌ای را به پایگاه‌های رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی انجام داد، تحسین می‌کنیم؛ پاسخ مقاومت محاسبات دشمن را برهم زد و مجددا آن را وارد بحران کرد. بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل و کابینه وی این توهم را دارند که ترور رهبران مقاومت و هدف قرار دادن غیرنظامیان در لبنان مقاومت را تضعیف می‌کند. مقاومت نیز با حملات گسترده به آن‌ها پاسخ داد تا تأکید کند قدرت مقاومت افزایش می‌یابد و ترور فرماندهانش هرگز آن را شکست نمی‌دهد و اراده‌اش را درهم نمی‌شکند.

طبق گزارش خبرگزاری شهاب، در بیانیه این جنبش آمده است: هدف قرار دادن پایگاه‌های نظامی حساس در شمال فلسطین اشغالی تا شهر حیفا بار دیگر قدرت مقاومت و شکست سیستم امنیتی اسرائیل را ثابت می‌کند. ما در جنبش فتح انتفاضه بر حمایت خود از لبنان و مقاومت آن تأکید می‌کنیم.

این جنبش تأکید کرد: ادامه حملات تأثیرگذار مقاومت تأکیدی بر وحدت جبهه‌ها از فلسطین تا یمن و مقاومت عراق و مقاومت در لبنان است. جبهه‌های پشتیبانی از انجام وظیفه خود در حمایت از ملت فلسطین تا زمان توقف تجاوز وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه غزه دست نمی‌کشند.

وزارت بهداشت لبنان امروز (یکشنبه)‌ اعلام کرد شمار شهدای حمله جمعه رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت به ۴۵ نفر رسیده است. ارتش رژیم صهیونیستی عصر روز جمعه به وسیله یک جنگنده اف-۳۵ یک ساختمان را در ضاحیه جنوبی بیروت هدف قرار داد. این حمله تجاوزکارانه علاوه بر ۴۵ شهید مذکور ده‌ها زخمی نیز بر جای گذاشت. «حاج ابراهیم عقیل» معروف به «حاج عبدالقادر» فرمانده ارشد حزب‌الله از جمله شهدای این حمله جنایتکارانه بود.

حزب‌الله طی ساعات گذشته در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی در لبنان حملات گسترده‌ای را به مواضع حساس ارتش این رژیم انجام داد. طبق گفته رسانه‌ها حزب‌الله با بیش از ۱۵۰ موشک و پهپاد اهداف صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی را مورد حمله قرار داد.

مقاومت اسلامی لبنان برای دومین بار پایگاه و فرودگاه «رامات دیوید» را هدف حملات موشکی قرار داد. حزب‌الله در عملیات مهم دیگر خود مجتمع‌های شرکت صنایع نظامی «رافائل» را هدف قرار داد.

از زمان آغاز جنگ غزه مرزهای لبنان و اراضی اشغالی نیز شاهد تبادل آتش میان حزب‌الله لبنان و ارتش رژیم صهیونیستی است. حزب‌الله لبنان بر توقف جنگ غزه به‌عنوان شرط خود برای توقف حملاتش علیه رژیم صهیونیستی تاکید کرده است.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.