حمایت تمام قد از نخبگان در مسیر تبدیل شکست‌ها به موفقیت

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری، سومین دوره تقدیر از مدال‌آوران المپیادهای علمی و جهانی و رتبه‌های برتر کنکور سراسری با حضور رییس بنیاد ملی نخبگان برگزار شد.

حسین افشین در این مراسم که با حضور وزیر علوم و سخنگوی دولت برگزار شد، قدرت و دویدن را لازمه بقای اکوسیستم نوآوری و فناوری خواند و از مدال‌آوران المپیادها و رتبه‌های برتر کنکور خواست باقدرت و پیوسته حرکت پرشتاب خود را ادامه دهند.

وی تاکید کرد: معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری نیز در این مسیر همراه آنان خواهد بود و مسیر را برای نخبگان هموار خواهد ساخت.

رئیس بنیاد ملی نخبگان با مروری بر زندگی کارآفرینان بزرگ دنیا گفت: اگر شکستی نباشد پیروزی پدید نخواهد آمد و نخبگان نیز باید بدانند که همیشه قرار نیست در قاب طلایی قرار بگیرند.

افشین، معاونت علمی را حامی تمام قد نخبگان برشمرد و تصریح کرد: ما بر روی شکست های جامعه نخبگانی سرمایه‌گذاری خواهیم کرد و شکست‌ها را به پیروزی تبدیل خواهیم کرد.

وی در ادامه، ضرورت این امر را حفظ روحیه نخبگان دانست و گفت: گاه دیده شده است، نفرات دوم و سوم به علت چشیدن طعم شکست با قدرت بیشتر گام برمی دارند و موفقیت‌های بیشتری را رقم خواهند زد.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهور در پایان سخنان خود، نخبگان و رتبه‌های برتر کشور را مخاطب قرار داد و گفت: امروز نقطه آغاز مسیری پر از فراز و نشیب برای شما عزیزان است. از شما می خواهم این مسیر را با حفظ روحیه ادامه دهید؛ ما نیز همراه شما خواهیم بود.

منبع : مهر

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.