افزایش قابل‌توجه مشکلات روانی در صهیونیست‌ها از ترس حملات حزب‌الله

منابع رسانه‌ای عبری از افزایش قابل توجه مشکلات روانی در میان صهیونیست‌ها در پی تشدید تنش میان رژیم اشغالگر و حزب‌الله لبنان پرده برداشتند.

به گزارش خبرآنی، سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره فاش کرد که پس از تشدید تنش و موشک‌باران شمال اراضی اشغالی از سوی حزب‌الله مشکلات روحی و روانی در میان صهیونیست‌ها افزایش چشم‌گیری داشته است.

این سازمان گزارش داد در پی حملات حزب‌الله تعداد صهیونیست‌هایی که از آسیب‌های روانی رنج می‌برند، ۲۲۵ درصد افزایش یافته است.

حزب‌الله طی ساعات گذشته در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی در لبنان حملات گسترده‌ای را به مواضع حساس ارتش این رژیم انجام داد.

در همین راستا، مقاومت اسلامی لبنان برای دومین بار پایگاه و فرودگاه «رامات دیوید» را بمباران کرد. حزب‌الله در عملیات مهم دیگر خود مجتمع‌های شرکت صنایع نظامی «رافائل» را هدف قرار داد.

از زمان آغاز جنگ غزه مرزهای لبنان و اراضی اشغالی نیز شاهد تبادل آتش میان حزب‌الله لبنان و ارتش رژیم صهیونیستی است. حزب‌الله لبنان بر توقف جنگ غزه به‌عنوان شرط خود برای توقف حملاتش علیه رژیم صهیونیستی تاکید کرده است.

حملات حزب‌الله لبنان که در حمایت از مقاومت غزه و پاسخ به حملات رژیم اشغالگر به غیرنظامیان در جنوب لبنان انجام می‌شود، به کابوسی برای شهرک‌نشینان صهیونیست تبدیل شده که چند ماهی است از ترس، از مناطق شمال اراضی اشغالی فرار کرده‌اند.

به گزارش رسانه‌های عبری ده‌ها شهرک در شمال اراضی اشغالی به دلیل حملات حزب‌الله تخلیه شده و این مناطق شبیه شهر ارواح شده است. ساکنان شهرک‌های شمالی می‌گویند کابینه نتانیاهو آن‌ها را به حال خودشان رها کرده است و فکری برای حل بحران مناطق شمالی نمی‌کند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.