چراغ سبز فولر به احتمال حضور کلوپ روی نیمکت آلمان

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی، رودی فولر در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «ZDF» آلمان در خصوص آینده حرفه‌ای یولیان ناگلسمان و جانشین احتمالی او در صورت پایان همکاری با این مربی جوان گفت: ناگلسمان اکنون در آلمان و در سراسر اروپا به دلیل مربیگری در باشگاه‌های برتر شهرت دارد. او این شهرت را در سن جوانی به دست آورد و خودش تصمیم خواهد گرفت که چه چیزی برایش بهتر است. اینکه آیا یولیان می‌خواهد بعد از جام جهانی 2026 سرمربی تیم ملی بماند یا اینکه می‌خواهد دوباره مربی یک تیم باشگاه سطح بالا باشد، بسته به نظر او دارد.

مدیر تیم ملی فوتبال آلمان درباره احتمال حضور یورگن کلوپ در تیم ملی فوتبال آلمان هم خاطرنشان کرد: من حتی نمی‌دانم یورگن می‌خواهد چه کار کند اما اگر یولیان ناگلسمان در مقطعی تصمیم بگیرد دوباره سرمربی یک باشگاه برتر اروپایی یا آلمانی شود، در صورت علاقه‌مندی یورگن کلوپ به قبول هدایت تیم ملی، انتخاب دیگری نخواهیم داشت.

یورگن کلوپ که در فصل 20-2019 لیورپول را پس از 30 سال به قهرمانی لیگ برتر انگلیس رساند، در 9 سالی که هدایت لیورپول را برعهده داشت، این تیم را به روزهای اوج خود بازگرداند. او در این مدت هفت جام دیگر برای سرخپوشان مرسی‌ساید به ارمغان آورد که عبارتند از یک قهرمانی در جام حذفی انگلیس، دو قهرمانی در جام اتحادیه انگلیس، یک قهرمانی در جام خیریه انگلیس، یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، یک قهرمانی در سوپرجام اروپا و یک قهرمانی در جام جهانی باشگاه‌ها.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم
برچسب ها :

احتمال نیمکت آلمان

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.