نرخ سرویس‌های خارج از سامانه "سپند" تحت نظارت شهرداری نیست

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری خبرآنی، علیرضا زاکانی در حاشیه جلسه ستاد استقبال از مهر 1403 در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حدود 400 دوربین به شبکه نظارتی شهر تهران اضافه شده است و در حال حاضر مناقصه‌ای با شرکت‌های داخلی برای افزایش تعداد دوربین‌ها در ماه‌های آینده در حال برگزاری است. 

وی افزود: با افزایش ناوگان و تشدید نظارت تصویری، شهر وارد مرحله‌ای جدید از نظارت و کنترل خواهد شد.

زاکانی در ادامه با اشاره به اینکه فعالیت سرویس‌های مدارس به دو دسته تقسیم می‌شود، گفت: از سال گذشته، شهرداری مسئولیت ارائه خدمات به دانش‌آموزان استثنایی را به عهده گرفته است و در حال حاضر به 4000 نفر از این کودکان خدمات ارائه می‌دهد.

وی ادامه داد: طبق آیین‌نامه سرویس مدارس، شهرداری موظف است در این حوزه اقدام کند و ثبت‌نام‌ها از طریق سامانه "سپند" صورت گیرد اما با بررسی‌های انجام‌شده مشخص شد که هماهنگی لازم بین شهرداری‌ها و مدارس در این خصوص انجام نگرفته است، بنابراین، با مصوبه دولت جدید، مقرر شد که مدیران مدارس نیز در این موضوع دخیل باشند.

شهردار تهران خاطرنشان کرد: این مصوبه ابلاغ شده و هماهنگی‌های بین‌بخشی با مدیران مدارس در حال انجام است. همچنین برای تأیید صحت رانندگان، بازه زمانی جدیدی تا آذرماه تعیین شده است.

وی افزود: قیمت‌گذاری سرویس‌های ثبت‌نام شده در سامانه "سپند" کاملاً بر اساس ضوابط تعیین شده است، اما آن دسته از خدماتی که خارج از این سامانه انجام می‌شود، تحت نظارت ما نیست و اشرافی بر آن نداریم. این موارد خارج از چهارچوب نظارتی ما قرار دارند و قرار نیست تحت نظارت شهرداری باشند. خدماتی که در چارچوب سامانه "سپند" ارائه می‌شود، کاملاً منطبق بر ضوابط و مقررات است.

انتهای پیام/ 

منبع : تسنیم
برچسب ها :

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.