انریکه: توپ‌های‌مان گل نشد/ از ذهنیت بازیکنانم راضی‌ام

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی، لوئیس انریکه در پی تساوی یک - یک شب گذشته (شنبه) شاگردانش در خانه رمس در چارچوب هفته پنجم لوشامپیونه فرانسه گفت: بازی سختی بود. ما این دیدار را با تسلط کامل بر بازی آغاز کردیم و رمس در نیمه خود محصور شده بود. بازیکنان رمس روی یک ضدحمله و با کمی خوش‌شانسی به گل رسیدند که این مسئله به آنها اعتمادبه‌نفس برای دفاع کردن داد. در ادامه ما هم موقعیت‌هایی برای به تساوی کشیدن بازی داشتیم، اما توپ‌های‌مان تبدیل به گل نشد. ما در نیمه دوم هم موقعیت‌هایی برای گلزنی داشتیم به نظرم سزاوار کسب حداقل نتیجه تساوی بودیم. به نظرم ما حتی می‌توانستیم بازی را ببریم، چون موقعیت‌های زیادی روی دروازه رمس خلق کردیم، اما فوتبال همین است.

سرمربی اسپانیایی پاری‌سن‌ژرمن افزود: ما حتی ممکن بود روی آخرین فرصتی که آنها داشتند، بازی را ببازیم. از ذهنیت و رویکرد بازیکنانم خیلی راضی هستم. ما در این بازی نیاز به بازیکنانی داشتیم که به لحاظ بدنی سرحال‌تر باشند، چون ما قرار است هر سه روز یک بار بازی و باید ریکاوری کنیم. بازی آنطور که ما می‌خواستیم پایان نیافت، از این رو به نظرم بازی خیلی دشواری بود. به هر حال باید به کارمان ادامه دهیم.

پاری‌سن‌ژرمن که برای اولین بار در فصل جاری لوشامپیونه امتیاز از دست داد، در حال حاضر با 13 امتیاز صدرنشین این رقابت‌هاست.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.