394 مدرسه تهران تا شعاع 200 متری ایمن‌سازی شده است

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری خبرآنی، جلسه ستاد استقبال از مهر صبح امروز با حضور زاکانی شهردار تهران، احمد قیومی فرماندار تهران، هرمزی معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران، مجتبی شفیعی دبیر شورای عالی ترافیک، ابوالفضل موسی‌پور رییس پلس راهور تهران بزرگ، مؤمنی معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ و جمعی از مدیران شهرداری صبح امروز در مرکز کنترل ترافیک شهرداری تهران برگزار شد. 

در این جلسه، گزارش نهایی اقدامات کمیته و کارگروه‌های تخصصی توسط اداره کل حمل و نقل عمومی و امور مناطق شهرداری تهران قرائت شد. 

مهدی گلشنی؛ مدیرکل حمل و نقل شهرداری تهران در این جلسه با اشاره به ایمن‌سازی مدارس، اظهار کرد: 394 مدرسه تا شعاع 200 متری مدارس ایمن‌سازی شده است و 6 جرثقیل سنگین برای روان‌سازی ترافیک در معابر مستقر کردیم. 

وی ادامه داد: برای ارتقاء کیفیت حمل‌و‌نقل عمومی نیز 2100 اتوبوس امروز فعال می‌شوند و در خطوط منتهی به مدارس و دانشگاه‌ها نیز اتوبوس ویژه مستقر شده است.

محمدی‌نژاد؛ مدیر عامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران نیز در ادامه این جلسه با بیان اینکه مترو به مدت یک هفته برای دانش آموزان و دانشجویان رایگان است، اظهار کرد: پله برقی و آسانسورها آماده خدمات‌رسانی هستند و سر فاصله حرکت قطارها به‌صورت پیک حضور مسافران در نظر گرفته شده است. 

به گفته وی، 142 رام قطار امروز در مدار خدمت‌رسانی است.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم
برچسب ها :

مدرسه تهران

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.