جذب ۹۹ درصد اعتبارات عمرانی استان بوشهر

خبرآنی/بوشهر استاندار بوشهر از جذب ۹۹ درصداعتبارات عمرانی این استان خبرداد.

 احمد محمدی‌زاده روز شنبه درگفت وگوبا خبرنگاران با تبریک میلاد با سعادت پیامبر گرامی اسلام (ص) و امام جعفر صادق علیه‌السلام و گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: رزمندگان استان بوشهر در ۸ سال دفاع مقدس در سه جبهه دریایی، هوایی و زمینی در عملیات‌های مختلف حضور داشتند و حماسه‌های ماندگاری ثبت کردند.

وی با اشاره به ظرفیت بالای اقتصادی و سرمایه‌گذاری استان بوشهر گفت: در دولت شهید آیت‌الله رئیسی تحولات مهم و قابل توجهی در بخش‌های مختلف عمرانی، اقتصادی، سرمایه‌گذاری و طرح‌های خدماتی و زیربنایی انجام شده است.

استاندار بوشهر بودجه یک سال گذشته عمرانی و تملک دارایی استان را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: در سال مالی گذشته اعتبارات قابل توجهی از محل منابع ملی، تملک دارایی و سرمایه‌ای، ارزش افزوده به طرح‌های مختلف مصوب و ابلاغ شد.

محمدی‌زاده با بیان اینکه از محل منابع اعتباری ملی ۱۷۰۰ میلیارد تومان به طرح‌های استان بوشهر تخصیص یافت، گفت: علاوه بر این از محل اعتبارات ارزش افزوده ۴۲۰۰ میلیارد تومان و تملک دارایی و سرمایه‌ای ۳ هزار میلیارد تومان به استان بوشهر تخصیص داده شد.

وی با بیان اینکه در مجموع در یک سال مالی گذشته ۸ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان به استان بوشهر ابلاغ شد، خاطرنشان کرد: تا پایان سال مالی شهریور ماه امسال از اعتبارات یاد شده بیش از ۹۹ درصد آن توسط دستگاه‌های مختلف اجرایی استان بوشهر جذب شده است.

استاندار بوشهر ادامه داد: در دولت سیزدهم توجه ویژه‌ای به تحقق مطالبات مردم شد و این استان در سه سال دولت شهید آیت‌الله رئیسی هیچگاه بدون بودجه نبود و از محل‌های مختلف، اعتبارات لازم به استان بوشهر ابلاغ و هزینه شد.

محمدی‌زاده بیان کرد: هم اکنون از اعتبارات سال جاری بیش از ۵۴۰ میلیارد تومان در حساب دستگاه‌های مختلف اجرایی قرار دارد که بر اساس طرح‌های مورد نظر هزینه می‌شود.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.