صالح: گل‌های تیم ملی ایران روی مهارت فردی است/ باید دوم شویم

ناصر صالح درباره برتری 9 بر 4 تیم ملی فوتسال ایران مقابل گواتمالا که به دنبال عملکردی نه‌چندان درخشان در نیمه اول به دست آمد، به خبرنگار ورزشی پایگاه خبری خبرآنی گفت: برای برطرف کردن اشکالات و استفاده از برنامه‌های مختلف در طول بازی، باید دیدارهای دوستانه زیادی داشته باشید. بازیکنان با دیدگاه‌های مربیان باشگاهی خود به تیم ملی آمده‌اند و با نگاه‌های متفاوتی وارد تیم ملی می‌شوند.

نبود دیدار دوستانه، ضربه بزرگی به تیم ملی زد
وی دیدار با گواتمالا و ونزوئلا را بازی‌های دوستانه مناسبی برای ایران دانست و بیان کرد: کادر فنی تیم ملی در دقایق پایانی دیدار با ونزوئلا از بازی پنج‌نفره استفاده کرد که این اتفاق باید در دیدار تدارکاتی می‌افتاد. نبود بازی دوستانه، لطمه بزرگی به تیم ملی وارد کرد. در هر دو مسابقه، یک نیمه پُراشتباه داشتیم و در یک نیمه با آرامش و قدرت بازی کردیم. حتی وحید شمسایی نیز از عملکرد بازیکنان ایران راضی نبود.

اولادقباد مقابل ونزوئلا مرتکب اشتباهات زیادی شد
مدرس AFC با انتقاد از عملکرد مرد سال 2022 فوتسال آسیا تصریح کرد: مسلم اولادقباد یکی از بهترین بال‌های دنیاست، اما در دیدار اول مرتکب اشتباهات زیادی شد و پاسکاری او با سایر بازیکنان به مقصد نمی‌رسید. بازیکنان در دیدارهای دوستانه با یکدیگر هماهنگ می‌شوند و نوسان ملی‌پوشان به‌خاطر همین کمبود است.

همه گل‌های تیم ملی روی مهارت‌های فردی به ثمر می‌رسید
صالح از کارهای ترکیبی ملی‌پوشان انتقاد کرد و اظهار داشت: همه گل‌های ایران روی مهارت‌های فردی بوده؛ فقط مقابل ونزوئلا مثلث‌هایی ساخته شد که آن هم ناخودآگاه بود! مقابل گواتمالا روی کار تیمی به گل نرسیدیم. چند سال پیش که ژاپن به قهرمانی آسیا رسید، دو بازیکن خوب ما را مهار کرد و ایران فلج شد. الان هم همین شرایط وجود دارد و کار سختی مقابل تیم‌های قدرتمند داریم.

فوتسال , تیم ملی فوتسال ایران , فوتسال ایران , جام جهانی فوتسال ,

کادر فنی با 2 بازی چگونه می‌خواهد دیدگاه‌های خود را پیاده کند؟
وی در پاسخ به این پرسش که آیا موافق است ایران به‌جای صدرنشینی گروه F و تقابل با مراکش و برزیل، با کسب جایگاه دوم این گروه با تایلند و سپس پاراگوئه برخورد کند، خاطر نشان کرد: صد درصد. ما بازیکنان ارزشمند و مربیان خوبی داریم و باید دیدگاه شمسایی و دستیارانش را هم ببینیم. کادر فنی که تنها دو مسابقه دوستانه با قزاقستان داشته است، چگونه می‌خواهد دیدگاه‌های خود را در تیم ملی پیاده کند؟

دوم شدن در گروه F به سود ایران است
کارشناس فوتسال کشورمان با بیان اینکه فدراسیون فوتبال حمایت خوبی از تیم ملی فوتسال نداشته است، خاطرنشان کرد: انتخاب مسیر دوم شدن، به نفع تیم ملی ایران است. شما در طول یک تورنمنت نمی‌توانید به بازیکنان آموزش بدهید و فقط باید نقاط ضعف و قوت را به بازیکنان گوشزد کنید. اگر برنامه‌ای را از قبل تمرین نکرده باشید، در طول رقابت‌ها نمی‌توانید آن را امتحان کنید.

باید یک تاکتیک را هزار مرتبه تمرین کنید
صالح با بیان اینکه در رقابت‌های جام جهانی فقط می‌توان کارهای انگیزشی و روحی انجام داد، به خبرآنی گفت: برای استفاده از یک تاکتیک باید آن را هزار مرتبه تمرین کنید تا به موفقیت برسید. امیدوارم در مسابقه بعدی بازی ترکیبی، بهتر و با آرامش بیشتری ارائه کنیم.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم
برچسب ها :

ایران مهارت

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.