آنچلوتی: متوجه اشتباهات‌مان مقابل اشتوتگارت شدیم

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی، کارلو آنچلوتی که شاگردانش فردا شب (شنبه) در  هفته ششم لالیگای اسپانیا پذیرای اسپانیول خواهند بود، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این دیدار گفت: احتمال اینکه در بازی فردا از سیستم چرخشی استفاده کنیم، وجود دارد، اما در حال حاضر نمی‌خواهم در این خصوص صحبتی کنم.

وی افزود: ما دو بازی اخیرمان در لالیگا را برده‌ایم (بتیس و سوسیه‌داد) و می‌خواهیم با همین روند به کارمان ادامه دهیم. دیدم که هواداران از سبک بازی ما خوشحال و راضی هستند. سعی می‌کنیم آنها را خوشحال کنیم. هوداران ما کسب پیروزی را بیشتر از بهتر بازی کردن دوست دارند.

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید تصریح کرد: ما در حال حاضر در بهترین سطح خود نیستیم، اما در حال بهتر شدن هستیم. البته همیشه اینطور بوده است و ما در ماه اکتبر معمولاً بهتر می‌شویم. فصلی خیلی طولانی در پیش داریم و نمی‌خواهیم در حال حاضر به رقبای‌مان در مسیر قهرمانی فکر کنیم.

کارلتو همچنین درباره عدم مشارکت مهاجمانش در کارهای دفاعی خاطر نشان کرد: می‌دانم که شما فکر می‌کنید تیم تعادل لازم را ندارد به خاطر اینکه وینیسیوس، امباپه و رودریگو در کارهای دفاعی کمک نمی‌کنند، اما دفاع کردن وظیفه آنها نیست.

آنچلوتی در پایان با اشاره به برتری 3 بر یک سه‌شنبه تیمش مقابل اشتوتگارت در لیگ قهرمانان اظهار داشت: ما متوجه اشتباهات‌مان مقابل اشتوتگارت شدیم، ما در آن بازی در خط دفاعی با مشکل مواجه شدیم. همین اتفاق برای بارسلونا دیروز افتاد که توپ را از دست دادند. ما اشتباهاتی با توپ در زمان بازیسازی داشتیم.

رئال مادرید از ساعت 22:30 فردا (شنبه - به وقت تهران) در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف اسپانیول خواهد رفت.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.