عسگری و حیدری فینالیست نشدند/حذف 2 کاراته‌کا از قهرمانی آسیا

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی، در ادامه رقابت‌های روز نخست بیستمین دوره کاراته قهرمانی آسیا که از بامداد امروز (جمعه) در شهر هانگژو چین آغاز شده است، چهار نماینده دیگر کشورمان به روی تاتامی رفتند که بهمن عسگری و مبینا حیدری از صعود به دیدار نهایی بازماندند و امیر مهدی‌زاده و پوریا اقدسی نیز حذف شدند.

در رقابت‌های وزن 75 کیلوگرم آقایان، بهمن عسگری در دور نخست با نتیجه 9 بر یک عیسایا از سنگاپور عبور کرد و در ادامه 6 بر یک الجناعی از کویت  را مغلوب کرد. عسگری در دیدار نیمه‌نهایی به مصاف آژیکانو از قراقستان  رفت و در پایان با نتیجه 7 بر یک مغلوب شد و از صعود به دیدار نهایی باز ماند. 

مبینا حیدری در وزن 68- کیلوگرم در دور نخست با نتیجه 4 بر 2 مغلوب وانگ لی از هنگ کنگ شد اما با توجه به صعود حریفش به دیدار نهایی به جدول شانس مجدد راه یافت. او در جدول شانس مجدد با نتیجه 7 بر 2 زاخبایوا از قزاقستان  را مغلوب کرد و به دیدار رده‌بندی رسید.

در وزن 67- کیلوگرم، امیر مهدی‌زاده کاراته‌کا باتجربه کشورمان در دور نخست با نتیجه 9 بر 5 مغلوب العضاری از عربستان  شد و با توجه به شکست کاراته‌کا عربستانی در دور بعد از ادامه مسابقات بازماند. پورا اقدسی نیز در  نخستین دیدار خود در وزن 60- کیلوگرم با نتیجه 3 بر 2 مغلوب دوک‌چو‌وان از ویتنام  شد. با شکست کاراته‌کا ویتنامی، اقدسی نیز از دور مسابقات کنار رفت.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.