خدابخشی فینالیست کاراته آسیا شد/ دهقان‌زاده به رده‌بندی رسید

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی، روز نخست بیستمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا از بامداد امروز (جمعه) در شهر هانگژو چین آغاز شد و در بخش آقایان مهدی خدابخشی با برتری مقتدرانه مقابل رقبای خود فینالیست شد و بهنام دهقان‌زاده نیز با شکست در دیدار نیمه نهایی برای کسب نشان برنز تلاش خواهد کرد.

در رقابت‌های وزن 84- کیلوگرم، مهدی خدابخشی در دور اول موفق شد با نتیجه 4 بر صفر حریف خود از امارات را شکست دهد و در دور دوم نیز با نتیجه 5 بر صفر مقابل نگوین از ویتنام به برتری رسید. او در دیدار نیمه نهایی به مصاف محمد الجعفری دارنده دو مدال طلای آسیا و رنک دو کاراته دنیا از اردن رفت و با نتیجه 6 بر 4 از سد حریف خود گذشت و فینالیست شد. خدابخشی برای کسب مدال طلا روز یکشنبه روی تاتامی می‌رود.

 

بهنام دهقان‌زاده در وزن 55- کیلوگرم، پس از استراحت در دور نخست، با نتیجه 9 بر صفر از سد راوی از سریلانکا گذشت، اما در دیدار نیمه نهایی در رقابتی نزدیک با نتیجه 3 بر 2 مغلوب زولمان از قزاقستان شد و از صعود به دیدار نهایی بازماند. دهقان‌زاده نیز برای کسب نشان برنز روز یکشنبه رقابت خواهد کرد.

پیش از این طراوات خاکسار در وزن 55- کیلوگرم و آتوسا گلشادنژاد در وزن 61- کیلوگرم به دیدار رده‌بندی راه یافته بودند و سارا بهمنیار هم با شکست در دور نخست وزن 50- کیلوگرم از دور مسابقات کنار رفت.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.