اهدای لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان نیازمند در جنوب تهران

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری خبرآنی، مهدی مالمیر؛ معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 15 از مشارکت اداره سلامت این منطقه با 73 اثر هنری در دومین دوره جشنواره «گنجینه‌های شهر تهران» ویژه سالمندان خبر داد.

وی گفت: اداره سلامت منطقه 15 با ارائه 73 اثر در رشته‌های هنرهای دستی، شامل نقاشی، خوشنویسی، قالی‌بافی، قلاب‌بافی، معرق، آثار حجمی، خیاطی و دوخت‌های تزئینی، در این جشنواره حضور چشمگیری داشته است. این آثار همگی به دبیرخانه جشنواره در خانه استاد معین در شهرداری منطقه 14 تحویل داده شدند.

مالمیر تأکید کرد: جشنواره "گنجینه‌های شهر تهران" فرصتی ارزشمند برای نمایش استعدادها و هنرهای دستی شهروندان تهرانی در رشته‌های متنوع است.

وی خاطرنشان کرد: اداره سلامت منطقه 15 با مشارکت فعال خود در این رویداد، نقش مهمی در ترویج و حفظ هنرهای سنتی و اصیل ایرانی ایفا کرده است.

اهدای 3830 بسته لوازم‌التحریر و 1040 بسته معیشتی به دانش‌آموزان کم‌برخوردار

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 15 در ادامه از اهدای 3830 بسته لوازم‌التحریر و 1040 بسته معیشتی به دانش‌آموزان کم‌بضاعت منطقه 15 همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: اهدای این اقلام به دانش‌آموزان کم‌بضاعت می‌تواند به ادامه تحصیل آنها و موفقیت در مسیر آموزشی‌شان کمک کند.

مالمیر ادامه داد: این بسته‌ها شامل اقلامی همچون کیف، کفش، مداد، خودکار، دفتر، و جامدادی بوده و همچنین 1040 بسته معیشتی و 125 بن شهروند به ارزش یک میلیون تومان به همراه 10 دست لباس و دارو به دانش‌آموزان نیازمند اهدا شده است.

وی افزود: 500 قلم لوازم ورزشی و 8000 قلم لوازم‌التحریر شامل پوشه، ماژیک، مداد رنگی و سایر ملزومات تحصیلی نیز به مدارس محلات دوستدار کودک و طرح‌هایی نظیر «شهردار مدرسه»، «من شهردارم» و «شهید آرمان» اهدا شد.

اجرای طرح "به وقت قدردانی" در حمایت از سالمندان تنها و نیازمند منطقه 15

وی همچنین از اجرای طرح "به وقت قدردانی" در راستای تکریم سالمندان تنها و نیازمند منطقه 15 خبر داد.

مالمیر با اشاره به اهمیت ویژه سالمندان به‌عنوان گنجینه‌های تجربه و دانایی، اعلام کرد که این طرح با هدف ارتقای منزلت سالمندان و حمایت عاطفی از آنها در حال اجراست. تاکنون از 30 نفر سالمند تنها بازدید شده و در این دیدارها، هدایایی به همراه گل و شیرینی از سوی مدیران اجتماعی نواحی و مسئولان خانه‌های سلامت به آنها تقدیم شده است.

برگزاری ویژه‌برنامه‌های چهل و چهارمین سالگرد هفته دفاع مقدس در منطقه 15 با شعار "در راه فتح قله‌ایم"

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 15 از برگزاری ویژه‌برنامه‌های فرهنگی به مناسبت چهل‌و‌چهارمین سالگرد هفته دفاع مقدس با شعار "در راه فتح قله‌ایم" خبر داد و گفت: دفاع مقدس یکی از مهم‌ترین و پربارترین دوران‌های تاریخی جمهوری اسلامی ایران است که به‌عنوان نمادی از ایستادگی و مقاومت مردم در برابر تهاجم خارجی شناخته می‌شود.

وی ادامه داد: ویژه‌برنامه‌های این هفته شامل تجلیل از ایثارگران و رزمندگان، پخش نواهای دوران دفاع مقدس از بلندگوهای مساجد و پایگاه‌های بسیج، دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران، برگزاری نمایشگاه‌های عکس، مسابقات داستان کوتاه و کتابخوانی برای کارکنان منطقه است.

مالمیر افزود: در راستای هویت‌بخشی به سیمای بصری شهر، پوسترها و بنرهای تبلیغاتی با استفاده از آموزه‌های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری تهیه و در معابر و ساختمان‌های منطقه نصب خواهند شد. همچنین ویژه‌برنامه‌های چهل و چهارمین سالگرد هفته دفاع مقدس از 31 شهریور تا 7 مهرماه در سطح محلات، مساجد و قبور مطهر شهدای گمنام منطقه 15 برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.