میرحسینی: پیاتزا خوش شانس است/ ایران به آسیا اعتبار می‌دهد

عباسعلی میرحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری خبرآنی در مورد میزبانی یزد از مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا اظهار داشت: نه به خاطر اینکه خودم یزدی و از مربیان تیم شهداب یزد هستم، میزبانی یزد، انصافا فوق‌العاده بود. مدیران شهداب و شهر یزد برای مسابقات باشگاه‌های آسیا سنگ تمام گذاشتند و همه چیز اعم از اسکان، سالن و رفت‌و‌آمد بی‌نظیر بود. همه از این مسابقات لذت بردند.

پیشکسوت والیبال ادامه داد: زیبایی و اعتبار مسابقات باشگاه‌های آسیا به دلیل حضور تیم‌های ایرانی است. در واقع، تیم‌های ایرانی به مسابقات باشگاه‌های آسیا، اعتبار می‌دهند و کنفدراسیون والیبال آسیا باید توجه و دید ویژه‌ای به تیم‌های ایرانی داشته باشد.

مربی تیم پایه شهداب در مورد شکست 3 بر صفر شهداب یزد در بازی فینال مقابل فولاد سیرجان گفت:‌ رحمان محمدی‌راد به عنوان سرمربی شهداب در مورد دلایل فنی شکست تیمش بهتر می‌تواند صحبت کند و من تمایلی برای صحبت در این مورد ندارم اما شهداب در بازی فینال، خودش نبود و سیرجان هم بسیار کم اشتباه ظاهر شد.

میرحسینی در مورد حضور روبرتو پیاتزا به عنوان سرمربی در رأس کادر فنی تیم ملی ایران تصریح کرد: شخصا ترجیح می‌دادم «خاویر وبر» سرمربی ایران شود اما  پیاتزا هم از مربیان هوشیار و صاحب سبک جهان است. اگر همه امکانات در اختیار او باشد، می‌تواند روزهای خوبی را برای والیبال ایران به ارمغان بیاورد.

او به گروه‌بندی مسابقات قهرمانی جهان 2025 اشاره کرد: تیم ملی با فیلیپین، مصر و تونس هم گروه شده که بسیار خوب است و می‌تواند برای تیم ایران در حکم بازی تدارکاتی برای مراحل بالاتر باشد. با این حال نباید هیچ حریفی را دستکم گرفت. پیاتزا در این مورد بسیار خوش شانس است.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.