رضا پهلوی رسماً صهیونیست شد!

به گزارش گروه سیاسی ‌پایگاه خبری خبرآنی، مثال دم دستی و ملموس برای مردم کشور، گروهک منافقین بودند که سال 1365 در پی فراخوان رجوی به نیروهای سازمان و خروج از فرانسه، علیه مردم ایران با صدام همپیمان شدند و تا زمان فروپاشی رژیم بعث، دنباله رو سیاست‌های دیکتاتور عراق بودند.

حالا در کنار منافقین، عنصر دیگری هم هست که اگرچه با منافقین در ظاهر تعارض مناقع دارد اما در خیانت به ایران دارای فصل مشترک اند.

رضا پهلوی اوایل سال گذشته و بعد از به نتیجه نرسیدن همه تلاش‌های او و سایر اعضای جبهه ضد ایرانی به اراضی اشغالی سفر کرد و در دیدار با نتانیاهو نشان داد که از سمت کلیدی‌ترین دشمن ایران حمایت می‌شود.

بعد از طوفان الاقصی و حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه و گسترش احیاسات ضد اسرائیلی در سرتا سر جهان، مواضع و واکنش‌های رضا پهلوی هم ضد ایرانی‌تر و اسرائیل‌پسندتر می‌شد.

پیام‌های وی در ماجرای حمله به کنسولگری ایران در دمشق، عملیات وعده صادق و ترور شهید هنیه در تهران، کاملا در حمایت از صهیونیست‌ها صادر می‌شد‌.

اکنون بعد از جنایت اخیر اسرائیل در لبنان، رضا پهلوی هم در حمایت از صهیونیست‌ها رادیکال‌تر وارد میدان شده و از حالت پیاده نظام خارج و خود را رسماً یک صهیونیست می‌داند.

نمونه اخیر سخنرانی او در اجلاس سالانه شورای اسرائیلی آمریکاست که یکی از اعضای آن دونالد ترامپ و دوجین چهره‌های ضدایرانی هستند.
 

انتهای پیام/ 

منبع : تسنیم
برچسب ها :

پهلوی صهیونیست

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.