حسینی: لیگ از فصل قبل باکیفیت‌تر است/ تیم ضعیفی نداریم

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری خبرآنی، مجتبی حسینی، سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در نشست خبری پیش از دیدار با پرسپولیس در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: یک بازی سخت خارج از خانه برابر قهرمان سال گذشته داریم، تیمی که امسال هم خوب تقویت شده است. امیدوارم بازیکنان ما با تمرکز بیشتر بازی خوبی برابر یکی از بهترین تیم‌های ایران انجام دهند و شانس با ما یار باشد و نتیجه خوبی به دست بیاوریم.

وی در مورد قوانین نقل‌وانتقالات فوتبال ایران تصریح کرد: مشکلی که ما در لیگ داریم، کیفیت زمین‌هاست. وقتی کیفیت زمین خوب نباشد، این موضوع بر کیفیت تیم‌ها تأثیر می‌گذارد؛ با این حال لیگی رقابتی داریم که هیچ تیمی در آن ضعیف نیست. همه تیم‌ها قوی ظاهر می‌شوند و در مجموع لیگ از فصل گذشته با کیفیت‌تر است.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک خاطرنشان کرد: ما چون نه بازیکن خارجی گرفتیم و ضمنا کف سقف قرارداد هم هستیم، بنابرین صحبتی درباره نقل‌وانتقالات نداریم. من هیاهوی نقل‌وانتقالاتی فوتبال ایران را دوست ندارم. یکی از بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا و بازیکنان خارجی یک تیم ایرانی را دیدم و فقط [جلوی خودم را گرفتم و] به کیفیت [پایین]شان نخندیدم! به نظرم، نقل‌وانتقالات بسیار بدی در بحث بازیکنان خارجی داشتیم و چشم‌انداز خوبی نمی‌بینم. اینها پول بیت‌المال است و باید صرف بازیکنان جوان ایرانی شود؛ البته به من ارتباطی ندارد اما در مجموع بازیکنانی معدود و در واقع اندک بازیکنان خارجی نسبتاً با کیفیت به ایران آمده‌اند و تا الان چیزی خاصی [از خارجی‌های لیگ] ندیده‌ایم.

ادامه دارد...

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.