اینزاگی: طارمی بازی فوق‌العاده‌ای انجام داد/ با کیفیت بودیم

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی، سیمونه اینزاگی در پی تساوی بدون گل شب گذشته (چهارشنبه) شاگردانش در خانه منچسترسیتی در دور اول فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا گفت: قضاوت‌هایی که از تیم می‌شود، تحت‌تأثیر نتایج هستند. بعد از بازی با مونتزا در خبرها خوندم که من در مورد استفاده از سیستم چرخشی اشتباه کردم. کسی آن خبر را به من نشان داد، چون من معمولاً این چیزها را نمی‌خوانم، به خصوص روزنامه‌ها را. در مورد انتخاب ترکیب تیم برای این بازی هم باید بگویم که بر اساس آنچه می‌بینم، تغییر زیادی در تیم وجود ندارد. همه خوب تمرین می‌کنند و لیاقت بازی کردن ا دارند و من برای صلاح باشگاه ترکیب تیم را انتخاب می‌کنم. من 22 بازیکن دارم و متأسفانه نمی‌توانم به بیش از 15 بازیکن در هر دیدار بازی بدهم.

وی افزود: ما در این بازی یک امتیاز از حریفی سرسخت گرفتیم. تیم خوب کار کرد و در مقایسه با فینال استانبول (اینتر در آن بازی یک بر صفر مغلوب من‌سیتی شد) موقعیت‌های بهتری داشتیم. بازی باز بود، ما باکیفیت بازی کردیم و در مقاطعی هم به دردسر افتادی. ما بازی خیلی خوبی مقابل یکی از بهترین تیم‌های جهان انجام دادیم. ما به وقتش دفاع کردیم و در فاز هجومی هم موقعیت‌های زیادی توسط کارلوس، مخیتاریان و دارمیان داشتیم. ما در سری A هم موقعیت‌هایی را هدر می‌دهیم و باید در زدن ضربات پایانی بهتر عمل کنیم.

سرمربی اینتر در خصوص اینکه منچسترسیتی در دو و نیم ساله گذشته برای اولین بار در یک بازی خانگی در لیگ قهرمانان اروپا موفق به گلزنی نشد، اظهار داشت: این خوب است اما من دوست داشتم که در این بازی به پیروزی می‌رسیدیم. منچسترسیتی از سال 2018 در لیگ قهرمانان اروپا در خانه خود شکست نخورده‌اند. ما می‌دانیم که بازی فوق‌العاده‌ای انجام دادیم و با کسب یک امتیاز منچستر را ترک می‌کنیم.

اینزاگی هم همچنین در خصوص مهاجم ایرانی‌اش که او را در این بازی به جای لائوتارو مارتینس در ترکیب اصلی به میدان رفت و تا سوت پایان بازی هم در زمین حضور داشت، گفت: طارمی بازیکن مهمی است که بازی فوق‌العاده‌ای انجام داد. من باید تصمیم می‌گرفتم و در آن لحظه بهتر بود مارکوس تورام را از ترکیب بیرون بیاورم. طارمی واقعاً سخت کوشید، بازی مقابل من‌سیتی کار آسانی نیست.

سرمربی اینتر همچنین درباره زیلینسکی و مخیتاریان اظهار داشت: هر دوی آنها بازیکنان باکیفیتی هستند. من در این بازی به زیلینسکی فرصت بازی در ترکیب اصلی را دادم، چون او لیاقتش را داشت. ما در چنین بازی‌هایی نیاز به تمامی بازیکنان‌مان داریم.

وی در پایان درباره بازی پیش‌رو با میلان خاطرنشان کرد: ما می‌دانیم که دربی دلامادونینا برای باشگاه و هواداران که امروز شگفت‌انگیز بودند، چه معنایی دارد. ما باید انرژی خود را بازیابی کنیم. فردا به میلان برمی‌گردیم و آماده‌سازی خود را برای دربی آغاز می‌کنیم. ما با یک تیم قدرتمند روبرو خواهیم شد.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.