خانه‌های بمب‌گذاری شده؛ چالش جدید ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه

پس از هلاکت چهار نظامی رژیم صهیونیستی در نتیجه انفجار یک خانه بمب‌گذاری شده در نوار غزه، رادیو ارتش این رژیم اعلام کرد که تاکتیک بمب‌گذاری مقاومت به چالش جدید و جدی برای اشغالگران تبدیل شده و باعث نگرانی آنها شده است.

به گزارش خبرآنی، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی در این باره گزارش داد: در رفح ۱۴ هزار خانه بمب گذاری شده وجود دارد و خانه‌ای که روز گذشته در رفح منفجر شد یکی از هزاران خانه بمب‌گذاری شده توسط حماس است.

طبق این گزارش، چهار نظامی صهیونیستی درحالی در رفح به هلاکت رسیدند که ارتش این رژیم یک هفته قبل اعلام کرده بود که تیپ حماس در رفح را از بین برده است.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی در ادامه افزود: اتفاقی که در رفح رخ داد تأیید می‌کند که حتی اگر اسرائیل تیپ‌های حماس را از بین ببرد، نیروهای آن همچنان به هدف قرار دادن سربازان ادامه خواهند داد و جنگ در غزه در قالب درگیری‌هایی توسط افراد مسلح با بمب گذاری خانه‌ها و پرتاب موشک‌های زره ادامه خواهد یافت.

ارتش رژیم صهیونیستی در این باره اعلام کرده است خطر ساختمان‌های بمب‌گذاری شده که جان بسیاری از نظامیان آن را از زمان حمله به نوار غزه در هفتم اکتبر تا کنون گرفته، در رفح تکامل یافته است.

طبق ادعای رادیو ارتش رژیم صهیونیستی، حماس قصد دارد تا به صورت همزمان ۳۰ تا ۴۰ خانه را منفجر کند و به این منظور از دوربین‌های کوچک کار گذاشته شده در این خانه‌ها برای رصد لحظه ورد نظامیان رژیم صهیونیستی به آنها استفاده می‌کند و پس از ورود آنها بمب‌ها را از راه دور منفجر می‌کند.

پس از گزارش رسانه‌های عبری مبنی بر هلاکت چند نظامی صهیونیست در شهر «رفح»، ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز (چهارشنبه) در بیانیه‌ای تایید کرد که در عملیات مقاومت فلسطین چهار نظامی آن به هلاکت رسیدند.

طبق این بیانیه، نظامیان صهیونیست از جمله یک افسر ارشد در نتیجه انفجار ساختمانی در محله «تل السلطان» در رفح کشته شدند.

تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه امروز وارد سیصد و چهل و هشتمین روز خود شده است و در حالی که جنایات دشمن علیه غیرنظامیان همچنان ادامه دارد، رزمندگان مقاومت نیز در حال ضربه زدن به ارتش این رژیم در محورهای مختلف نبرد زمینی هستند.

مقاومت فلسطین به رهبری حماس در سپیده‌دم هفتم اکتبر عملیات منحصربه‌فردی را با حمله به شهرک‌های صهیونیست‌نشین منطقه «غلاف غزه» آغاز کرد و ده‌ها صهیونیست را به اسارت گرفت. کارشناسان این عملیات را یک شکست راهبردی برای رژیم صهیونیستی و ارتش آن ارزیابی می‌کنند.

طی این مدت و به‌رغم تمامی حملات وحشیانه و غیرانسانی علیه غیرنظامیان و به‌ویژه زنان و کودکان در نوار غزه، اما ارتش به‌اصطلاح افسانه‌ای رژیم صهیونیستی متحمل خسارات و ضربات بی‌سابقه‌ای شده است، تا جایی که خود صهیونیست‌ها ناگزیر به اعتراف به شکست در مقابل مقاومت فلسطین شده‌اند.

به‌رغم سانسور شدید نظامی، رسانه‌های عبری هر از چند گاهی گزارش‌هایی درباره میزان تلفات ارتش رژیم صهیونیستی منتشر می‌کنند که با آمار و ارقام رسمی مغایرت دارد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا
برچسب ها :

گذاری صهیونیستی

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.