هشدار اتحادیه عرب به رژیم صهیونیستی درباره تبعات تنش‌ها با لبنان

اتحادیه عرب، اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در منفجر کردن همزمان دستگاه‌های پیجر در لبنان را که چندین شهید و هزاران زخمی بر جای گذاشت، به شدت محکوم کرد.

به گزارش خبرآنی، «جمال رشدی» سخنگوی «احمد ابوالغیط» دبیرکل اتحادیه عرب به نقل از او، اقدام تروریستی اخیر رژیم صهیونیستی در لبنان با انفجار دستگاه‌های پیجر را به شدت محکوم کرد.

ابوالغیط همچنین درباره پیامدهای این تنش خطرناک علیه کشور و ملت لبنان که با اظهارات بی‌پروای سران رژیم صهیونیستی درباره گسترش دامنه جنگ در جبهه شمالی با لبنان همراه بوده و خطر جدی انفجار اوضاع در منطقه را در پی دارد، به شدت هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری «معا» فلسطین، دبیرکل اتحادیه عرب در ادامه نیز همبستگی کامل خود را با دولت و ملت لبنان در مواجهه با این تعرض آشکار به حاکمیت و امنیت لبنان اعلام و تاکید کرد: شورای امنیت باید به مسوولیت‌های خود در مقابله با تهدیدهای مستمر و گستاخانه اسرائیل علیه امنیت و صلح منطقه عمل کند.

لبنان روز سه‌شنبه با حملات گسترده‌ای مواجه شد که به انفجار همزمان دستگاه‌های پیجر منجر شد و در نتیجه آن بیش از ۴۰۰۰ تن در مناطق مختلف این کشور زخمی شدند و بیش از ۱۱ تن از جمله یک کودک به شهادت رسید. حال ۴۰۰ تن از مجروحان هم وخیم گزارش شده است.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.