اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان حجاب‌ را مطالبه کند

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری خبرآنی، حجت‌الاسلام محمدجواد حاج علی‌اکبری در مراسم افتتاحیه چهاردهمین کنگره سراسری اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان اظهار کرد: تمرین کار علمی، تشکیلاتی، و فکری در اتحادیه برای دانش‌آموزان عضو در دسترس قرار می‌گیرد.

وی افزود: کنگره امسال در شرایطی برگزار می‌شود که شاهد اتفاقات غزه هستیم. باید در مدارس، اتفاقات مقاومت تبیین و روشنگری شود.

نماینده رهبر انقلاب در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با اشاره به اینکه ملت فلسطین برای شرف و عزت خود ایستاده است، بیان کرد: منشأ بیداری و مقاومت در منطقه، انقلاب اسلامی ایران است. ایران پرچم آزادی قدس را به دست گرفت و امام خمینی (ره) مسئله فلسطین را به مسئله اول بین‌المللی جهان اسلام تبدیل کرد.

حاج علی‌اکبری افزود: انجمن اسلامی باید در حوزه مقاومت فلسطین، جهاد تبیین را انجام دهد.

وی با اشاره به اینکه در سال تحصیلی جدید با دولت و رئیس‌جمهور جدید مواجه هستیم، گفت: یک کشور جهان سومی را به امام خمینی (ره) تحویل دادند که اکنون با همراهی ملت ایران، در مدت کوتاهی شاهد ساخت ماهواره و ماهواره‌بر هستیم.

نماینده رهبر انقلاب در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با اشاره به مطالباتی که اتحادیه باید پیگیری کند، افزود: مطالبه حجاب، عفاف و پاکدامنی که اگر از دست برود، همه چیز از دست می‌رود. ساماندهی فضای مجازی برای خروج از ولنگاری و اجرای سند تحول بنیادین را نیز پیگیری کنید.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.