اقدامات دانشگاه خواجه نصیر برای سال تحصیلی جدید

حمیدرضا شاهانی رئیس دانشگاه خواجه نصیر در گفتگو با خبرنگار دانشگاه ‌پایگاه خبری خبرآنی، در خصوص برنامه‌های این دانشگاه برای آغاز سالی تحصیلی گفت: تابستان امسال خوابگاه دانشجویی پردیس شهید رضایی نژاد با ظرفیت 800 دانشجوی پسر، خوابگاه دخترانه اندیشه و قیطریه را تعمیرات اساسی کردیم و با شرایط آماده‌ای به سمت آغاز سال تحصیلی می‌رویم.

وی ادامه داد: سلف سرویس‌ها نیز احیا و بازسازی شده‌اند. همچنین برای خوابگاه‌ها امکانات ورزشی نظیر دوچرخه فراهم کردیم چرا که پردیس‌ها و خوابگاه‌های دانشگاه ما پراکنده هستند و دانشجویان برای ورزش کردن باید مسافت طولانی را طی کنند؛ به همین خاطر این امکانات را تا حد ممکن در خوابگاه برایشان فراهم کردیم.

شاهانی همچنین از حضور مشاورین مرکز مشاوره دانشگاه در خوابگاه‌ها خبر داد و گفت: سعی کردیم تا یک اتاق مجزا به مشاورین هر خوابگاه اختصاص دهیم تا دانشجویان به راحتی از آنها بهره‌مند شوند.

رئیس دانشگاه خواجه نصیر با اشاره به جلسه هفته گذشته خود با روسای دانشکده‌های دانشگاه خواجه نصیر خاطرنشان کرد: تمام برنامه ریزی‌ها برای استقبال دانشجویان انجام شده و امسال مراسمی را برای نودانشجویان و والدین آنها برگزار کردیم که تجربه بسیار خوبی شد. طی این مراسم آنها با دانشکده‌ها و جزئیات فعالیت دانشگاه آشنا شدند و بازخورد خوبی بابتش گرفتیم.

وی در خصوص جذب اعضای هیئت علمی در دانشگاه خواجه نصیر نیز گفت: در دوره ریاست من تعداد قابل توجهی جذب عضو هیئت علمی داشته‌ایم، اما یک اتفاق متفاوت در این روند جذب دو المپیادی به عنوان عضو هیئت علمی دانشگاه بود.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.