رابیو: بی‌صبرانه منتظر شروع کارم در مارسی هستم

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی، آدرین رابیو که تابستان اخیر به حضور پنج ساله‌اش در یوونتوس پایان داد و با وجود اینکه مورد توجه باشگاه‌هایی همچون میلان، اینتر، منچستریونایتد و آرسنال قرار داشت، اما این باشگاه‌ها در نهایت به دلیل دستمزد درخواستی بالایش (220 هزار پوند در هفته) قید خرید او را زدند، حالا در آستانه پیوستن به المپیک مارسی است.

این هافبک فرانسوی که شب گذشته (دوشنبه) برای عقد قراردادی دو ساله با باشگاه المپیک مارسی وارد شهر مارسی شد، درباره استقبال پرشور هواداران این تیم در بدو ورودش به این شهر گفت: استقبال هواداران باورنکردنی است! دیدن طرفداران مارسی دیوانه‌کننده است، آنها باعث می‌شوند تا احساس خاصی به من دست دهد.

وی افزود: این یک معامله دشوار بود و انجامش بعید به نظر می‌رسید، اما پس از آنکه مهدی بن‌عطیه (مدیر ورزشی تیم فوتبال المپیک مارسی) پروژه این باشگاه را ارائه کرد و صحبتی که با روبرتو دزربی داشتم، این پیشنهاد را پذیرفتم. بی‌صبرانه منتظر شروع کارم در مارسی هستم.

رابیوی 29 ساله در پنج فصل اخیر در 212 بازی برای بانوی پیر به میدان رفت و آمار 22 گل‌زده و 15 پاس‌گل را از خود برجای گذاشت.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.