مجلس ایران قوانین متعددی در حمایت از فلسطین مصوب کرده است

به گزارش ‌پایگاه خبری خبرآنی، اسامه حمدان، علی ابوشاهین، خالد قدومی، ناصر ابوشریف از اعضای ارشد دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس و جمعی از اهالی رسانه محور مقاومت پیش از ظهر امروز (سه شنبه 1 اسفند ماه) با سیدمجتبی ابطحی دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.

ابطحی در ابتدای این دیدار با اشاره به وضعیت کنونی منطقه و دنیا پس از عملیات طوفان الاقصی، گفت: اکنون کل افکار عمومی دنیا به مسئله فلسطین خصوصا غزه معطوف شده است.

وی با بیان اینکه طوفان الاقصی برکات زیادی برای مردم دنیا داشته است، اظهار کرد: پس از طوفان الاقصی، دنیای جدیدی در حال شکل گیری است و در این راستا عدالت خواهان و افراد عدالت جو در دنیا گام های بزرگ و موثری برای مقابله با استکبار برداشته اند.

دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین با یادآوری اینکه خوشبختانه در ایران نیز این روند وجود داشته و سبب شده فعالیت های مردمی زیادی انجام شود، ادامه داد:‌ به عنوان مثال بیست و شش کارگروه مردمی برای حمایت از مردم غزه طی چند ماه گذشته تشکیل شده است.

ابطحی در این زمینه، گفت: در مثالی دیگر می‌توان اذعان کرد در دانشگاه آزاد اسلامی چندین همایش بزرگ با موضوع فلسطین برگزار شده و همه افراد شرکت کننده در آن، اعضای هیأت علمی و اساتید هستند که همگی در افراد اثرگذار در جامعه هستند.

وی بیان کرد: شاید زمانی انگلیس، آمریکا و غیره دنیا را بین خود تقسیم کردند و به مردم دنیا توجه نداشتند اما اکنون هندسه جدید قدرت شکل گرفته است که بر خلاف خواست غربی ها تلقی می‌شود.

دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین با یادآوری اینکه مجلس شورای اسلامی قوانین متعددی برای حمایت از فلسطین تصویب کرده که بیانگر عزم جدی برای مقابله با رژیم اشغالگر قدس و دنیای استکبار است، خاطر نشان کرد: اکنون کلمه فلسطین، محور گفتمان احزاب و جریان های سیاسی قرار گرفته و این موضوع مشهود است.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.