کویت درباره پرداخت میلیون‌ها دلار حقوق به اموات تحقیق می‌کند

کویت از تشکیل کمیته حقیقت‌یابی خبر داده است تا درباره پرداخت میلیون‌ها دلار به‌عنوان حقوق به کارکنان درگذشته یا استعفا کرده، تحقیقاتی را انجام دهد.

به گزارش خبرآنی، کویت اعلام کرد کمیته حقیقت‌یابی را برای بررسی نحوه پرداخت مبلغی در حدود ۱۰ میلیون و ۵۸۸ هزار دینار (معادل حدود ۳۵ میلیون دلار) در این کشور برای کارمندان فوت شده یا آنهایی که از شغل خود استعفا کرده‌اند، تشکیل شده است.

به نوشته روزنامه کویتی «السیاسة»، وزارت اوقاف و امور اسلامی کویت به همراه وزارت دادگستری این کشور با تشکیل کمیته حقیقت‌یاب، تحقیقات را درباره دومین گزارش ۶ ماهه دستگاه‌های نظارت مالی از نحوه اجرای بودجه سال مالی ۲۰۲۱-۲۰۲۲ توسط وزارت اوقاف آغاز کرده‌اند.

به نوشته این روزنامه کویتی، کمیته یاد شده لیست حضور و غیاب در دوره مورد بررسی گزارش را به صورت دقیقی بررسی خواهد کرد تا متوجه شود چه کسی پشت جعل امضاهای کارمندان فوت‌شده است.

منابع روزنامه «السیاسة» احتمال دادند که در این پرونده یک فرد به تنهایی این تخلف‌ها را مرتکب نشده و احتمالا شبکه‌ای از افراد متخلف وجود دارد که با کشف دست‌های پنهان، آنها هویت یکدیگر را افشا خواهند کرد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.