پیش‌بینی افزایش 20 درصدی ترافیک تهران با آغاز سال تحصیلی

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری خبرآنی ، سرهنگ احسان مومنی؛ معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ در برنامه "شهر امن" اظهار کرد: با فرا رسیدن ماه مهر، بازگشایی مدارس، مراکز آموزشی و علمی و دانشگاه‌ها را شاهد هستیم و برابر آمارهایی و بررسی‌های انجام شده 20 درصد از سفرهای تهران به سفرهای آموزشی و تحصیلی مربوط می‌شود.

وی افزود: مسلماً با آغاز مهر ماه، 20 درصد به آمار و وضعیت ترافیک و تردد خودروها در سطح شهر تهران اضافه می‌شود؛ همچنین علاوه بر آن با شروع مهرماه آغاز فصل پاییز را هم پیش رو داریم که با توجه به سردتر شدن هوا، آغاز بارندگی‌ها را نیز شاهد هستیم که خود بارندگی و کوتاه‌تر شدن روزها هم بر ترافیک شهر تهران تاثیر می‌گذارد.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ بیان کرد: البته با آغاز فصل پاییز و شروع فصل سرما، خیلی از افرادی که با موتورسیکلت و یا با وسایل عمومی تردد می‌کردند نیز سعی می‌کنند که با خودروی شخصی خود در معابر حرکت کنند تا از سرما در امان باشند.

سرهنگ مومنی افزود: سفرهای بین شهری نیز در مهر ماه به پایان می رسد و معمولاً مردم در فصل تابستان و بهار بیشتر به مسافرت می روند. اگر همه این موارد را در کنار یکدیگر قرار دهید، مسلماً بر ترافیک شهر تهران در مهر ماه افزوده خواهد شد و قطعاً این موضوعات بسیار بر آن اثرگذار است.

وی گفت: پلیس راهور تهران بزرگ برای آغاز و شروع مهرماه 1403 همچون سال‌های قبل تمهیدات ویژه و خاصی را در نظر گرفته است و 8 جلسه در سطح کلان در شهر تهران با شهرداری، تاکسیرانی، اتوبوسرانی و مترو، فرمانداری، استانداری به صورت تخصصی برگزار کرده است و اقدامات بسیار خوبی اندیشیده شده است.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.